Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni ei koiran omistaja

Vierailija
26.03.2012 |

viskoo roskat tienposkeen jos ei ole roskalaatikkoa lähettyvillä? Entäs näiden ihmisten kultamussukat, tupakkoineen, pulloineen ja karkkeineen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä visko myöskään roskia tienposkeen. Ja todellakin toivon että myöskään kultamussukkani eivät sitä tee! Kahdesta olen varma että eivät niitä visko, kolmannesta en, vaikka sen pitäisi olla ihan päivänselvä asia.

Vierailija
2/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei liiku vielä itsenäisesti joten hänelläkään ei ole mahdollisuutta sotkemiseen

Itse kerään paljon roskia luonnosta sillä teinit jättää jälkeensä sellaisen suklaakääre & mehupurkkivanan. Tölkit ne saa vietyä kauppan kun niistä saa rahaa, kaikki muu tippuu käsistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakantumppi on ainoa roska jonka joskus maahan jätän. Lapset opetan laittamaan roskat roskiin, sitä en osaa ennustaa miksikä sitten teineinä heittäytyvät.

Mutten valita kyllä koirankakoista, tarpeet ne on niidenkin tehtävä. Jahka mulla on oma koira niin en aio kakkoja keräillä, opetan koiran kakkaamaan sellaiseen paikkaan minne nyt ei ihan joka ihmisellä pitäisi olla asiaa. Kaikki tuntemani koirat on jo itsestään niin fiksuja ettei keskelle tietä kakkaile. Tää on joka kevät kova puheenaihe vaikka samat paskat ne siellä on kesälläkin.

Vierailija
4/4 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on sen näköinenkin sisältä.

Roskat kulkee taskussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan