Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni on äärimmäisen kaunis

Vierailija
25.03.2012 |

Pian 18v. ja lukion tokalla. Kiinnittää aina jokapaikassa kaikkien huomion.

Kirjoitti jo nyt laudaturit pitkästä fysiikasta ja matikasta ja koulu sujuu erinomaisesti joka aineessa. Nyt haluaisi ensi vuonna hakea Miss Suomi -kilpailuun. Haluaa myös opiskella lääkäriksi. Sanoimme isän kanssa, että olemme ehdottomasti sitä vastaan, että hakee kilpailuun ennen lääkikseen pääsyä. Sitten toki tukisimme tytärtämme, jos hän haluaisi tätä unelmaa tavoitella. Pelkään vaan, että jos ennen opiskelupaikkaa vaikka valittaisiin Miss Suomeksi keskittyisi kaikenlaisiin kotokotuksiin ja kunnon ammatti jäisi hankkimatta. Olemmeko kohtuuttomia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lääkiksessä on kyllä montakin tyttöä, jotka pärjäisivät missikisoissa ihan hyvin. Sinne kisoihin kuitenkin hakee vähän tyhmemmät. Ottaisitko itse vakavsti ex-missi -lääkärin?

Vierailija
2/3 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut jonkin verran tekemisissä missi- ja mallikuvioissa. En suosittele misseyttä tyttärellesi. Kaikki, mitä hän suustaan höläyttää, on ihmisten reposteltavana, samoin hänen ulkonäkönsä tietysti. Missä esiintyy omalla nimellään ja persoonallaan.

Ehdotan mallin töitä, jos hän on tarpeeksi pitkä. Hän saisi anonyyminä olla mukana muoti- ja kauneusbisneksessä ja kaikesta, mitä hän tekisi, hän saisi myös rahaa. Se on oikeaa työtä, joka on opiskelijalle kullan- eli rahanarvoista. Sen voi myös lopettaa koska tahansa, eivätkä ihmiset ole muistuttelemassa menneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta tyttö ei ainakaan älykkyysgeenejä ole perinyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän