Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan uskovaiset,

Vierailija
25.03.2012 |

tahtoisin tietää minkä takia Jumala ei auta. Miksi joillakin menee niin hyvin ja itse saan vaan kärsiä. Sanotaan, että Herra ei anna kenellekkään enempää kuin jaksaa kantaa. No minä en jaksa enää.

Olen rukoillut, mun puolesta on rukoiltu, olen käynyt tuomasmessussa, rukousilloissa, minut on voideltu öljyllä jne.

Olen syntynyt alkoholistiperheeseen, lapsuus siis henkistä ja fyysistä väkivaltaa. 16-v jouduin omilleni ja sain riesakseni väkivaltaisen poikaystävän. Sitten myöhemmin aviomieheni paljastui myös väkivaltaiseksi.Avioero käyty läpi. Yksi lapsistani on sairas.

Olen lisäksi kokenut 4 keskenmenoa, 7kk yhteen menoon itkeneen vauvan, 4 kasvohalvausta, olen ollu 2 kertaa pahassa autokolarissa, minulla on ollut paha pälvikalju, minulla on kroonisia sairauksia 3, joista yhteen ei ole parantavaa lääkitystä olemassa lainkaan, 10.v olen kärsinyt masennuksesta, on ollut taloudellista kärsimystä, henkisestä puhumattakaan.

Olen aivan loppu, poikki, väsynyt. Monella on asiat pahemmin, tiedän. Mutta minun voimavarat ei riitä ja Jumala ei minua kuule. Miksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, eihän Jumala ole luvannut helppoa elämää. Jeesus sanoi että hän tuo miekan ja ristin uskovan elämään. Lohdutus ei välttämättä tule tässä elämässä, mutta tulevassa elämässä se on varmaa. Kaikki murheelliset saavat lohdutuksen. Tässä elämässä toivo siitä auttaa kestämään ajalliset huolet. Ehkä vain juuri ja juuri, henkihieverissä, mutta kuitenkin.

Toisaalta, eihän Jumala ole luvannut helppoa elämää. Jeesus sanoi että hän tuo miekan ja ristin uskovan elämään. Lohdutus ei välttämättä tule tässä elämässä, mutta tulevassa elämässä se on varmaa. Kaikki murheelliset saavat lohdutuksen. Tässä elämässä toivo siitä auttaa kestämään ajalliset huolet. Ehkä vain juuri ja juuri, henkihieverissä, mutta kuitenkin.

Minun elämäni näyttää varmaan päällisin puolin hyvältä ja onnistuneelta. Mutta todellisuudessa olen todella ahdistunut enkä todellakaan meinaan millään jaksaa tätä elämää.

Vierailija
2/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kalva, mutta se, että uusia paskoja juttuja tulee koko ajan, aina kun yhdestä kriisistä selvitään, uusi on ovella.

ap

Minusta Jumala auttaisi sinua parhaiten terpautin kautta. Jostain syystä hän ei pyyhi menneisyyttämme pois muististamme, vaan menneisyyden haamut pitää ihan itse kohdata ja käsitellä.

Menneisyytesi vaikuttaa siihen, että olet kohdannut väkivaltaa ja koska sairastelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asuinkunnassasi pvt hoitajaa eli psykologista vyöhyketerapiaa,katso netistä vyöhyketerapeutit.fi.

Elämäsi kuulostaa todella rankalta,tekisi sinulle,mielelle ja ruumiille hyvää että pääsisit purkamaan asioita pois ja sitä kautta tervehtymään..vie aikaa mutta on palkitsevaa.

Voimia! Lisään sinut rukouksiini!

Vierailija
4/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kalva, mutta se, että uusia paskoja juttuja tulee koko ajan, aina kun yhdestä kriisistä selvitään, uusi on ovella.

ap

Minusta Jumala auttaisi sinua parhaiten terpautin kautta. Jostain syystä hän ei pyyhi menneisyyttämme pois muististamme, vaan menneisyyden haamut pitää ihan itse kohdata ja käsitellä.

Menneisyytesi vaikuttaa siihen, että olet kohdannut väkivaltaa ja koska sairastelet.

Näin vaihtoehtolääketieteen mukaan.

Vierailija
5/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota googleen TV 7, VOIT KATSOA SITÄ NETISTÄ IHAN ILMAISEKSI YÖTÄ PÄIVÄÄ YSTÄVÄ RAKAS!!

Vierailija
6/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä ollut toosi paljon vastoinkäymisiä.

Tääl on toinen joka on ollu äärirajoilla kuluneena vuotena.

Mut haluan muistaa sua rukouksin.

Muistan sua vaikka nimimerkillä : "Jeesuksen tosi kärsinyt Rakkauden Kohde"

Oothan kokenu uskoon tulon /uudestisyntymisen?

Vierailija
7/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma-arkistosta voit katsoa mitä tahdot /koska tahdot

Vierailija
8/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei näy tv7, asun maalla

Suosittelen sulle lämpimästi katsomaan Tv7:n sivuilta Ohjelma-arkistosta "Armon kalliolla" -ohjelmasarjaa. Erittäin inhimillinen ja asiallinen, rohkaiseva keskusteluohjelma - kyseessä on Petri Välimäen ohjelma ja tutustu hänen kirjoihinsa, ne ovat tosi toivoa-antavia :)

Voimia sulle, rakas tuntematon ystävä. http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

http://www.tv7.fi/vod/

Vierailija
9/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä, ensiksikkin tuo lause, jota monesti hoetaan; että Herra ei anna kenellekkään enemmän kuin jaksaa, ei löydä minkäänlaista tukea Raamatusta. Ei siellä sellaista sanota, päinvastoin sanotaan, että meille annetaan yli voimiemme ja syitäkin siihen on monta. Heikkoja varten Jeesus tuli, Jumala haluaa, että me emme eläkkään omassa voimassamme ja taidoillamme, vaan että olemme joka päivä ja joka hetki riippuvaisia Hänen voimastaan ja huolenpidostaan.

Jeesushan kysyi eräältä joka huusi hänelle, että auta auta...että mitä sinä tahdot minun sinulle tekevän?

Mitä sinä tahdot, että Herra tekisi?

Ymmärrän tekstistäsi, että elämässäsi on ollut paljon vaikeita asioita ja murhetta, mennyttä ei voi enää muuttaa ja ne menneisyydenkin asiat voivat viedä sitä luottamusta elämään ja siihen, että saat avun.

siihen ystävä, ei minullakaan ole vastausta, että miksi Jumala on hiljaa. Raamatussa kuitenkin kerrotaan siinä yhdessä vertauksessa, että kun vieras vain kolkutti ja kolkutti yöllä oven takana, niin lopulta hänelle avattiin. Ja tällähän Jeesus tarkoitti myös sanoa meille, että esim rukoilemista ei kannata lopettaa, vaikka kuinka tuntuisi, ettei mitään vastausta tule.

Sen verran kerron omasta elämästäni myös, että kärsin lähes 10 vuotta lapsettomuudesta ja rukoilin ja rukoilin.. tulinkin raskaaksi, mutta lapsi menehtyi syntyessään. Niin monet tunteet ja ajatukset jouduin tuon jälkeen läpikäymään...enkä voi tänäänkään sanoa, että voisin ymmärtää miksi Jumala salli näin käydä, miksi Jumala salli lapsen kuolla ja miksi koin elämässäni myös kuten sinä sairautta jne. Mutta sen tiedän ja siihen luotan että Jumala on hyvä ja hänellä on hyvä tahto lapsiaan kohtaan. Hän on ainoa joka voi tuoda ihmiselle lohdun ja avun, kun inhimillisesti katsottuna istuu elämänsä raunoilla.

haluan muistaa sinua rukouksessa ja pyydän Jumalaa sinulle tulevan viikon aikana osoittamaan konkreettisilla tavoilla huolenpitooaan ja välittämistään. Ilahduttamaan murheista ja väsynyttä mieltäsi.

ole siunattu siskoni.

Vierailija
10/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsoa tv7:n ohjelmia valikoiden toki. Ota Jeesus sydämeesi ja pysy hänessä, Hänen rakkaudessaan, niin varmasti tapahtuu muutos. Se ei tule nappia painamalla eikä heti, mutta se tulee aivan varmasti, kun et luovuta.

Minkä ikäinen olet? Itselläkin ollut vaikeaa, samanlaisia ongelmia. Mistäpäin olet?

tuohan se vielä puuttuukin.....

Vierailija
11/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala katsoa tv7:n ohjelmia valikoiden toki. Ota Jeesus sydämeesi ja pysy hänessä, Hänen rakkaudessaan, niin varmasti tapahtuu muutos. Se ei tule nappia painamalla eikä heti, mutta se tulee aivan varmasti, kun et luovuta.

Minkä ikäinen olet? Itselläkin ollut vaikeaa, samanlaisia ongelmia. Mistäpäin olet?

Vierailija
12/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen lapsesta asti rukoillut ja ilman vastausta olen aina vaan.

ap

Vierailija
15/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/16 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa kyllä, ajallaan. Viimeinen sana tuossa lauseessa on ollut ainakin itselleni vaikein hyväksyä, että ajallaan.

Luetko Raamattua? Psalmi 91 ja Roomalaiskirjeen luku 8: 28 -> ovat lohduttaneet itseäni. Että oli tilanteemme mikä oli, Jumala on aina kaiken yläpuolella ja hänellä on ihan jokainen naru käsissään. Mikään ei ole Jumalalle toivotonta. Kun Raamatun avaat, rukoile sitä ennen, että Jumala sua hoitas ja lohduttas ja että ymmärtäisit, mitä Hän sanassaan puhuu.

Ja Jumala puhuu sinulle. Rauhoitu, sulje silmäsi, risti kätesi ja ala kysellä, että Herra mitä asiaa sinulla on minulle juuri nyt tänä iltana? Keskity kuuntelemaan.

Itse olen huutanut yhden asian kanssa Jumalan puoleen nyt viisi vuotta, että auta!!! Ja nyt pari viikkoa takaperin Jumala vastasi. Ei yhtään niinkuin ajattelin, vaan paljon paremmin kuin osasin itse ikinä toivoa.

Jumala on itse sanonut: Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää. (Heprealaiskirje)