Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kaksi eskaripoikaa 'rakastui' opettajaan...

Vierailija
25.03.2012 |

Kaksi poikaa ilmoitti perjantaina olevansa rakastuneita minuun. Olen siis esiopettaja. Toinen poika sanoi, että haluaa jutella mun miehen kanssa, että ottaisi eron:)

Huvittuneena kuuntelin poikien juttuja, tollasiahan siellä pyörii lastenkin keskuudessa.Mutta sitten mieheni tokaisi illalla, kun tästä kerroin, että " kohta sua aletaan syyttää jostain lapsiin sekaantumisesta..."

Jäi ihan kauhea olo! Mitä, jos muksut tosiaan kertoavt juttuja kotonaan ja vähän värittävät niitä ja sitten mua tullaan syyttämään asioista, mihin en todella ole sekaantunut. Tällänen kauhukuvitelma vaan tuli mieleeni.

Mitäs mieltä arvon av-raati? Ja muutenkin, kuinka suhtautua poikien ihailuun? Olen vasta valmistunut LTO ja töissä olen ollut vasta 2kk. Siksi kyselen...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotiaat pojat rakastuvat yleensä äitiinsä ja pikkukoululaiset opettajaansa, luulisi sinunkin kasvattamisen ammattilaisena tietävän alkeet näistä kehitysvaiheista.

Vierailija
2/2 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhemmatpa eivät useinkaan. siksi mietityttää, mitä lasten vanhemmat ajattelevat, jos pojat kovasti alkavat kertoa tarinoita opettajasta jne.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla