Hiusasiaa! (vaalennuksesta)
Eli mulla on lyhyt, musta tukka ja yöllä tuli sellanen hallusinaatio, että oispa jännä kokeilla blondausta... Vaikka tiiän kyllä, että se on iiiiso ja hiuksia rasittava operaatio. Mun hiukset on hyvässä kunnossa. Tosin onhan ne kärsiny kohta vuoden mittaisesta imetyksestä.
Elikkä, värinpoisto päähän. Tulos varmaan oranssi/keltainen? Ja raidoitukseen en rupea, koska en henk.koht. yhtään tykkää raidoista. Ja muutenkin, lyhyeen tukkaan näkisin olevan vaikeampaa laittaa raitoja. Varmaan tarvitsen monta värinpoistoa. Tiiän, että ne pitäs tehdä pikku hiljaa, mutta olen malttamaton... Tulis varmaan viikossa laitettuu kaikki :D
Missäs vaiheessa mun pitäs sit kokeilla ihan jotain valeaa sävyä? Ja mites, jos kyllästyn operaatioon ja päädynki värjäämään tummiks, niin mites, jos mun tyvi on vaaleempi, ku latvat niin jos värjään ruskeella niin jääkö tyvi vaaleemmaks, kun latvat?
Oon aika kokematon vaalennusasioissa, kerran oon värinpoiston laittanu. Vinkkejä kaipaisin :) Ja jos on samoja kokemuksia omaavia niin kertokaapa, miten teillä on menny.
ja tuloksena tulee olemaan oranssi. Sitten odotat vaikka viikon verran ja teet seuraavan värinpoiston tai vaalennuksen. Samaan syssyyn ei saisi tehdä montaa kertaa värinpoistoa, vaikka kyllä sekin voi onnistua.
Mutta mitään platinablondia et tule tuolla menetelmällä saamaan.