Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään muuta joka ei voi koskaan saada rakastaan?

Vierailija
16.03.2012 |

Kyllä tää on niin masentava, surullinen ja kuluttava tilanne, etten toivoisi tätä kenellekään :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu ja jatka elämääs.

Vierailija
2/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin juuri tosi rakkaan ihmisen ja oon aivan paskana. Uskon että susta tuntuu pahalta.

Vierailija
4/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ap

Vierailija
5/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ei koskaan kasva aikuisiksi. Säälittävää.

Vierailija
6/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut minuun ihastunut jo vuosia ja minä häneen, muttemme voi koskaan olla yhdessä. Hän on nykyään jo perheellinen, minulla puolestaan menisivät välit moneen läheiseen ihmiseen jos välillämme tapahtuisi jotain. Liian paljon pelissä kummallakin, joten tuskinpa tämä tästä mihinkään muuttuu.. Ehkä liekki sammuu joskus (10 vuoden kokemuksen perusteella sitä on kyllä turha odottaa..).

Niin surullista tosiaan :(

Vierailija
7/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomasin etten haluakaan sitä. Jos yhtään lohduttaa, ei ollutkaan sitä mitä piti noin reaalimaailmassa, vaikka aluksi olin niiin mahtavaa. Heitin sitten ulos, mutta olen tosi onnellinen, että sain asian loppuunkäsitellyksi. Keskeneräiset asiat ja rakkaus (vaikka kuviteltukin) kalvavat ihmistä, olit sitten 14 tai 41, tiedoksi näille vastaajaviisastelijoille.

Vierailija
8/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa naimisissa. Eli ilkeämpi voisi sanoa "sitä saa mitä tilaa." Tietysti naiset aina uskovat, että juuri minua se mies ei petä.

Mutta pakko sanoa, että Maria saa minunkin sympatiani. Varmaan kasvatusta voi paljolti syyttää siitä, että hänestä on tullut vähän lapsenomainen. Reino on vastenmielinen ja vaikuttaa narsistilta.

Vierailija
9/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisimme, mutta molemmat arvatenkin naimisissa. Minulla ihan ok avioliitto ja 2 alakouluikäistä lasta, hänellä enää nurin lapsi kotona ja avioliitto heikossa jamassa. Mutta....meillä on 15,5v ikäeroa, joten yhteinen tulevaisuus ei vaan ole mahdollinen sittenkään kun omat lapseni ovat lentäneet pesästä...silloin minulla ikää n. 51-53 ja hänellä 66-67 :(

ap

Vierailija
10/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 5, jota itkettää ihan helvetisti

Vierailija
11/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein 10 vuotta, mutta sitten sain kyseisen ihmisen. Pitää kuitenkin varoa, mitä toivoo, sillä ei tämä niin täydellistä ole.

Vierailija
12/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että meidän ns suhde, jota ei vielä saada, on kestänyt pian 10v...

Katsellaan, kun nää viimeiset pölähtää pesästä...

Vierailija
13/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisimme, mutta molemmat arvatenkin naimisissa. Minulla ihan ok avioliitto ja 2 alakouluikäistä lasta, hänellä enää nurin lapsi kotona ja avioliitto heikossa jamassa. Mutta....meillä on 15,5v ikäeroa, joten yhteinen tulevaisuus ei vaan ole mahdollinen sittenkään kun omat lapseni ovat lentäneet pesästä...silloin minulla ikää n. 51-53 ja hänellä 66-67 :(

ap

T. "kokematon"? nro 5 joka jätti 17 vuotta vanhemman poikaystävänsä iästä riippumattomista syitstä

Vierailija
14/16 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

sinulla yhtään tajua tuota ikäjuttua ;( Mitä tarkoitat ?? Ihan normaali ikäero.

Vierailija
15/16 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet että me emme riko perheitä, vain jos toiset osapuolet kuolevat tai lähtevät me saamme tilaisuutemme

Vierailija
16/16 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen aina välillä unta tästä elämäni rakkaudesta. Onpahan ainakin yksi asia, joka on vain minun. Luultavasti pettyisin, jos joskus saisin tämän miehen.