Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värjäätkö itse juurikasvua? Tummat hiukset ja harmaata pukkaa... Paras kaupan väri?

Vierailija
25.03.2012 |

Eli n kk välein pitäis juurikasvu värjätä. Tähän asti olen käynyt kampaajalla mut aikaa ja rahaa säästääkseni ajatteli kokeilla koti konsteja. Laitatteko värin vain tyveen vai koko pituuteen. Mikä paras väri, lopputulos ja käytön helppous...?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kanssa just kampaajalla. Väri ja leikkaus olkapäihin ulottuviin hiuksiin 125 euroa. Voi morjens. Eikä tämä kampaajan laittama väri eroa mitenkään siitä, mitä olen itse laittanut esim. hoitovapaalla. Taidan jatkossa käydä vain tasoittamassa latvat kampaajalla ja laitan värin itse. Sitten jos haluan raitoja tai jotain erikoisempaa, niin voi käydä kampaajalla. Mutta kampaajani ystävällisesti valisti, että raidat on nyt out, joten jatkossa värjään itse :)

Vierailija
2/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan vain tyveen.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat voidemaisia, helpot laittaa eikä valu.

Mulla on lyhyet hiukset ja värjään suoraan kaikki hiukset, en pelkästään tyveä.

Vierailija
4/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytin pääasiassa L'orealin Recital -värejä. Joskus vedin värin koko päähän, joskus pelkkään tyveen. Tyven värjääminen on melko helppoa jos hiusväri on tummaa tai tummahkoa. Ei tule näkyviä rajoja. Tarvitset vaan kamman, pinnejä ja peilin, jolla näet takatukan. Ja jonkinlaisen värjäyssudin. Mulla oli käytössä pullasuti, josta leikkasin harjakset sopivan lyhyiksi. Olen tehnyt myös vaaleita raitoja itselleni ihan hyvällä menestyksellä.

Vierailija
5/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin nimen väärin kun muistelin että se oli Recitalia.

Vierailija
6/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin ku tietää et kk kuluttua sama edessä. Eri asia jos maksaa 125 euroo ja se kestäis vaikkapa 3kk mut kun ei niin ei. Taidan lähteä tutkimaan kaupan värihyllyjä. Jos vaikka joka 3. kerran kävis kampaajalla laittamassa värin koko pituuteen ja latvojen leikkaus. Itsellä myös pitkät hiukset ja lähes aina kiinni.

ap

Vierailija
7/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina värjännyt hiukset kotona ja käyttänyt tuota merkkiä.

Vierailija
8/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäävät shampoot? Jollain merkeillähän on shampoita joka värjäävät, olii´si helpompi ehkä sillä saada väriä jos ei kovin paljoa tarvi.

Onko kokemuksia?

Vierailija
9/9 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjäävät shampoot? Jollain merkeillähän on shampoita joka värjäävät, olii´si helpompi ehkä sillä saada väriä jos ei kovin paljoa tarvi.

Onko kokemuksia?

ei tarvitse peittää harmaita hiuksia niin ne kevytsävytteet, sellaiset vaahtomaiset ovat ihan hyviä. Sillä uskaltaa käsitellä huoletta koko tukan kun ei rasita samalla tavalla kuin kestoväri. Noillahan ei saa muutettua hiuksen väriä paljoa mutta jos käyttää muutenkin lähellä omaa luonnollista väriä olevaa väriä niin silloin ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän