Mitä mieltä naapurin kommentista?
Naapuri eilen aamulla sanoi mulle tuossa pihalla, että voisitko nostaa sen sun tuhkiksen johonkin korkealle, ettei meidän lapset yletä siihen...
Ok, ymmärrän, ettei ole kivaa, jos lapsi saa kätensä tupakantumpin, mutta pitääkö en lapsen tulla meidän pihaan???
Kommentit (4)
mutta jotenkin outoa on pitää itsestäänselvyytenä, että muksut saa meidän pihalle tulla tuosta vaan...
Ja nostan sen tuhkiksen, kunhan keksin, että minne :)
että voisitko katsoa että sun lapset ei ole meidän pihalla. Jo naapuri lapsensa teidän pihaan päästään, niin valvokoon samalla. Olen kyllä sitä mieltä että jokainen saa ihan itse päättää oman pihansa tavaroista ja vieraista.
Esim. meidän pihalla on kattoremontin jäljiltä vanhoja kattopeltejä, saunan takana naulaisia lautoja ja aika usein esim. tuhkaämpäri ulkona. Omat lapset tietää että em. paikkoihin ei mennä eikä kosketa. naapurin lapsia on joutunut kieltämään kun on selvinnyt että ovat oleskelleet ja leikkineet meidän pihassa meidän pois ollessa.
mutta katsoisitko itse etteivät lapsesi juoksentele pihallemme"
että sorry vaan mutta piha on sun ja sä pidät ihan oikeutetusti tuhkista ihan missä itse tahdot.
Mutta, on toinen asia kannattaako tällaisesta kinastella. Itse nostaisin tuhkiksen korkeammalle valittamatta asiasta, koska naapurisopu on aivan perhanan arvokas asia. Voisin kyllä myöhemmin huomauttaa, jos lapset notkuvat pihallanne.