Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko Joka kk jotain kivaa?

Vierailija
24.03.2012 |

Eli laitat väh 50€muualle kuin laskuihin ja ruokaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoisesti pysynyt poissa kaupoista ja kirpputoreilta, niin ei tule ostettua mitään ylimääräistä.

Vierailija
2/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myönnän että ostan joka kk jonkun kivan turhuuden. Esim. jonkun naistenlehden irtonumeron tms. Mulle se on "jotain kivaa":D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kiva voi olla esim. lasten kauniit vaatteet, esim. kiva välikausipuku, kengät, hattu.

Tai sitten ostan itselleni tarvitsemani asian: uusi meikkivoide, ripsari (jotka siis lopussa), kampaajalla käynti, uudet kengät vanhojen tilalle

Tai sitten miehelle jotain uutta, tarvisemaansa vaatetta

Ostan nettikirpputoreilta aika säännöllisesti DVD:tä ja kirjoja, paljon halvepia kuin uutena ostettaessa

Lisäksi tilaan nettisisustuliikkeistä sisustustavaraa mitä ei kotikaupungissäni löydy, ja sitten kierrän säännöllisesti lempisisustusliikkeitä joista joskus saatan tehdä jotain kivaa löytöä, jota ostan, esim astioita, sisustustilpehööriä

Viimeksi olen ostanut uuden läppärin kun oli hyvässä tarjouksessa (edellinen 8-vuotta vanha) ja keittiöön valkoisen cd-radio soittimen jolla voi kuunnella musiikkia myös Ipodistani! Lisäksi olen ostanut vauvalle ja esikoiselle välikausitakin ja housut. vielä pitäisi ostaa esikoiselle kahdet lenkkarit yhdestä tarjouksesta ja yhdet kumisaappat

Vierailija
4/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kiva voi olla esim. lasten kauniit vaatteet, esim. kiva välikausipuku, kengät, hattu.

Tai sitten ostan itselleni tarvitsemani asian: uusi meikkivoide, ripsari (jotka siis lopussa), kampaajalla käynti, uudet kengät vanhojen tilalle

Ostan nettikirpputoreilta aika säännöllisesti DVD:tä ja kirjoja, paljon halvepia kuin uutena ostettaessa

Lisäksi tilaan nettisisustuliikkeistä sisustustavaraa mitä ei kotikaupungissäni löydy, ja sitten kierrän säännöllisesti lempisisustusliikkeitä joista joskus saatan tehdä jotain kivaa löytöä, jota ostan, esim astioita, sisustustilpehööriä

Viimeksi olen ostanut uuden läppärin kun oli hyvässä tarjouksessa (edellinen 8-vuotta vanha) ja keittiöön valkoisen cd-radio soittimen jolla voi kuunnella musiikkia myös Ipodistani! Lisäksi olen ostanut vauvalle ja esikoiselle välikausitakin ja housut. vielä pitäisi ostaa esikoiselle kahdet lenkkarit yhdestä tarjouksesta ja yhdet kumisaappat

Vierailija
5/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun meikin tai tuoksun, vaatteen, korun...

Vierailija
7/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pari-kolme kertaa kuussa jonkun suklaan. Siinäpä ne mun luksukset...

Vierailija
9/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuun hankinta oli uusi kannettava. Viime kuussa uusin lastenhuoneen sisustuksen ja ostin uuden olohuoneen maton. Lasten vaatteet ei ole mulle hankittua, vaikka mielellään ne nätisti puen. Siistit vaatteet lapsille on mun mielestä osa elatusvelvollisuutta.

Vierailija
10/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos muu kuin ruoka ja "laskut" on kivaa, niin pakko vastata myöntävästi.

Bensaa, vessapaperia (ei ny 50€ mutt vastaavaa tavaraa), lapselle/itselle/miehelle vaateta, remonttitarviketta, auton varaosia... Kyllä mulla menee 100-300 ruuan ja laskujen (mies hoitaa meillä suurimman osan vakiolaskuista) joka kuukausi ilman että siinä on vielä mitään kivaa, täysin tarpeetonta tai naisellista hömppää.

Vierailija
11/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kauniin kukan keittiönpöydälle. :)

Tässä kuussa olen ostanut kesäkaudelle vaatteita: tikkitakin, twinsetin, kuusi alustoppia, kesäisen kauluspaidan, balleriinat ja kesäsandaalit.

Olen neulonut tässä kuussa kaksi pipoa ja kaulahuivin, kolmannen pipon laitan huomenna alulle. Näihin olen ostanut lankoja ja neulomistarvikkeita.

Luomusuihkugeelejä tilasin useamman. Ne kyllä tulivat tarpeeseen, kun on enää yksi pullo käytössä, joten ovat samalla paitsi kivaa myös perustarvikkeita.

Kahdet halpalennot olen myös tässä kuussa ostanut.

Tässä kuussa olen myös käynyt kampaajalla ja vyöhyketerapiassa. Lehtiä olen myös ostanut.

Aika vähän tavaraa ostan. Maalis-huhtikuu on mulle se aika vuodesta, kun tulee tehtyä puolen vuoden vaatehankinnat. Hakusessa olisi vielä yksi iloisenvärinen villatakki, välikausikengät, teeppareita kauden väreissä, kahdet suorat housut ja kahdet rintaliivit. En osta vaatteissakaan heräteostoksia vaan aina listan mukaan. :)

Vierailija
12/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin yleensä tarpeellista tai kaivattua. Haluaisin että joskus jäisi vaikka 50€tilille ennen uutta tilipäivää. Mutta ei, ruokaan menee. Yritän aina ostaa edullisinta ruokaa, alet hyödyntäen. Mutta mies ei katsele hintoja yhtään. Hän pistää tilin sileäksi viikossa tai parissa päivässä. Jos ei muuta keksi, niin ps pelejä ja dvdbokseja parilla sadalla, ettei varmasti jää ens kuuhun rahaa. Tää kyrsii ihan vitusti. Ite en oo ostnut yhtää leffaa puhumattakaa boksia tai peliä tai musiikkia muutamaan vuoteen.

Mitään ei kai voi tehdä.

Vierailija
13/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta kuin 1-2 vaatekappaletta kesässä/talvessa. Onhan ne entisetkin olemassa, kun näin aikuisena ei enää kasva.

Vierailija
14/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta kuin 1-2 vaatekappaletta kesässä/talvessa. Onhan ne entisetkin olemassa, kun näin aikuisena ei enää kasva.

aina uuden pinon kauden alkaessa. Ovat ihan halpiskaupasta, ja kun niitä on pesty 20 x niin eivät enää ole kovin siistejä. Lisäksi halpistopeilla saa edullisesti kauden muotivärejä, kun muuten ostan lähinnä laatuvaatteita.

Rinuleista ja pitkistä housuista vanhimmat taas ovat jo niin kuluneita, että ne on aika laittaa poistoon. Töissä pitää olla siistit pöksyt kuitenkin jalassa. :) Mulla on varmaan viidet pitkät housut ja käytän kaikkia viikoittain, eikä niiden elinkaari siisteinä ole kuin max. pari vuotta. Saman voisi sanoa rinuleistakin. Välikausinilkkureita mulla ei ole ollenkaan. Sandaaleja mulla kyllä oli, mutta nyt löytyi paremmat kuin kaapissa olevat. Laitan sitten vastaavasti yhdet vanhat kiertoon. :)

Ostatko tosiaan vain kolme vaatetta vuodessa mukaanlukien alusvaatteetkin? Toki jos on kotiäippänä tai sellaisessa työssä, ettei vaatteilla väliä, niin vaatehankinnoissa pääsee halutessaan melko halvalla.

Vierailija
15/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiin ja lapsen "kivoihin" juttuihin menee useampi satanen kuussa. Tarvitsen vaatteita, meikkejä ja kampaajaa (en ihan joka kuussa). Lisäksi tykkään ostaa lehtiä, kirjoja ja herkkuja. Käyn mielelläni välillä kahvilassa tai vien leivokset kotiin. Minusta ihan normaalia. Onko oikeasti ihmisiä joiden omat ostokset rajoittuvat tampaxeihin? Käyn töissä ja haluan käyttää osan rahoistani ihan omiin tarpeisiini.

Vierailija
16/29 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin kuussa olen ostanut Calvin Kleinin alusvaatteita ja yöpaidan, kaksi Hilfigerin neuletta, meikkejä, urheilutopin, pääsiäiskoristeita, Mulberryn korkkarit, sisustusjuttuja sekä huollattanut rakennekynteni.

Ehkä kannattaisi hillitä hieman, tiedän.

Vierailija
17/29 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotiäippä vaan työskentelen ihan johtoportaan yhteydessä. En minä kyllä raaskis tuhlata noin paljon vaatteisiin. Kauhea määrä menee turhaan roskiin.

Vierailija
18/29 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiin ja lapsen "kivoihin" juttuihin menee useampi satanen kuussa. Tarvitsen vaatteita, meikkejä ja kampaajaa (en ihan joka kuussa). Lisäksi tykkään ostaa lehtiä, kirjoja ja herkkuja. Käyn mielelläni välillä kahvilassa tai vien leivokset kotiin. Minusta ihan normaalia. Onko oikeasti ihmisiä joiden omat ostokset rajoittuvat tampaxeihin? Käyn töissä ja haluan käyttää osan rahoistani ihan omiin tarpeisiini.

Mun ylimääräiset rahat menee päivähoitomaksuihin ja bensaan.

t. se joka ostaa itselleen pari suklaapatukkaa kuussa

Vierailija
19/29 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtiin, elokuviin (vuokra), nameihin, juustoihin, ravintoloihin (syömiseen, ei juomiseen) ja muihin herkkuihin.

Viikottain menee useampi kymppi näihin em. asioihin.

Kyllä arjessa pitää olla nautintojakin, muuten ei jaksa!

Vierailija
20/29 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotiäippä vaan työskentelen ihan johtoportaan yhteydessä. En minä kyllä raaskis tuhlata noin paljon vaatteisiin. Kauhea määrä menee turhaan roskiin.

paljon heilu vaateostoksilla tai muotiblogeissa, jos et teeppari-sanaa tunne! :D

En kylläkään heitä mitään turhaan roskiin, olen hyvinkin ekoihminen. Suurin osa toppiostoksistakin oli luomupuuvillaa. :D Jos jotain käyttökelpoista jää yli, niin laitan sen kierrätykseen äidille tai kavereille. Nyppääntynyttä lumppua ei tietystikään kuulu laittaa kirpparille vaan jätteisiin. Hyväntekeväisyyskirpparithan valittelevat hukkuvansa kauhtuneisiin ja nyppyyntyneisiin HM/Anttila/GinaTricot/Ellos/Lindex/KappAhl-kamaan, jota kukaan ei osta ja jonka hävittämisestä kirppis joutuu maksamaan.

Kyllä muakin nyppii kovasti se, että vaatteet tehdään tarkoituksella sellaisiksi, etteivät ne kestä. Lisäksi elastaani (lycra) aina käytössä venyy ja löpsähtää. Ideahan siinä on se, että vaate on päälle laitettaessa himppasen liian pieni ja lycra venyy muutamassa minuutissa juuri vartaloa imartelevaksi. Vuoden aktiivisen käytön jälkeen on sitten jäljellä enää venähtäneet rinulit ja teepparit (:D), jumppatrikoot tai joustofarkut. Tykkään kyllä pitää kotioloissa niitä mukaviksi venyneitä trikoita, mutta eihän niillä voi pihamaata kauemmas lähteä. :D

En myöskään koe tuhlaavani vaatteisiin. Kaiken sen, minkä olen omaan huoliteltuun ulkonäkööni "investoinut", olen kyllä saanut korkojen kera takaisinkin. Ostoksilla käynti on hauskaa, mutta kyllä se huoliteltuna oleminen on monena aamuna ihan silkka velvoite. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi