Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko lapsuudestasi Candy Candy -animaatioelokuvia?

Vierailija
24.03.2012 |

Katsoin itse niitä ollessani kipeänä ja pois koulusta. Olivat ihania, mutten enää muista sisällöstä yhtään mitään :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kieliset duppaukset oli ihan järkkyjä!!

Vierailija
22/30 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Oli ihan lempiohjelma lapsena. Löytyy kaikki suomeksi ilmestyneet 10+1 VHS:t vieläkin jostain varastosta varmasti :D Joskus aikuisiällä olisikin ollut 2012 katsoin kaikki jaksot Youtubesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaysta tilasin kaikki 115 jaksoa englannin kielisisllä teksteillä, ihan paras sarja vaikka onki piirretty! Tulispa tosta näytelty sarja, varmasti kattoisin! :D

Inhottava loppu vaan kun Candy ei rakkautta löytänyt vaikka sitä aina odotin

Vierailija
24/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ! Sarja oli todella ahdistava, eikä Candy vaikuttanut onnelliselta vaikka pelleilikin.

Vierailija
25/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin katsoa vaikka oli kyllä aika surullista katsottavaa :( 

Vierailija
26/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nämä kaikki 10 osaa vhs kaseteilla  :) mutta eniten pidin 1 ja 2 osista. muut on vähän turhia mutta ne missä tulee sitä lastenkodin porukkaa candylle kylään ni niist pidin:) ihana sarja. :) 

Vierailija
27/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo Lady lady löytyy myös kaseteilta :) se pikkutyttö oli tosi söpö :) mulla on 80 luvun piirrettyjä paljon :)

Vierailija
28/30 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja tykkäsin niistä tosi paljon. Olisi kiva katsoa uudelleen nyt aikuisena :)

Vierailija
29/30 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelin aina pienenä niitä ja sitte äiti kielsi multa kun itkin aina kun kattelin niitä nyt oon löytänyt koko sarjan alusta loppuun englannin kielisillä teksteillä semmoselta sivulta kun Animekisa.tv ja itken lähes koko ajan vieläkin kun katson niitä aivan ihana sarja

Vierailija
30/30 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan Lady Ladyä? Pikkutyttö asui äitinsä kanssa Japanissa ja matkalla isän luokse Englantiin äiti kuolee kolarissa ja tyttö joutuu asumaan isän kartanoon palvelijoiden ja kärttyisen siskopuolen kanssa. Sitten jossain vaiheessa kuvaan astuu lady marbella joka yrittää naimisiin isän kanssa ja on superpahis.

Muistan, meillä oli yksi VHS Lady Ladya. Siinähän oli hevosiakin. Päähenkilö oli Lynn ja hänellä oli Saara-sisko, jota pidin todella kauniina pitkine hiuksineen. Lynnin isän kanssa avioliittoa havitteleva nainenhan ei pitänyt Lynnista ollenkaan ja nyt aikuisena ajattelen, että miten samaistuttavaa, koska en ollut isän entisen naisystävän suosikki ilman mitään järkevää syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän