Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko lapsuudestasi Candy Candy -animaatioelokuvia?

Vierailija
24.03.2012 |

Katsoin itse niitä ollessani kipeänä ja pois koulusta. Olivat ihania, mutten enää muista sisällöstä yhtään mitään :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy Candy oli orpo tms? Sit oliko jossain kartanossa..kasvo isoksi siinä edetessä, ja joku nuorimieskin tietty oli kuvioissa...YouTubessa on pätkiä:)

Vierailija
2/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain äidiltä kiellon katsoa niitä, kun itkin niin hirveästi koko ajan. Mutta ne oli ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohjelmat olivat aivan erilaisia mitä olin koskaan ennen nähnyt!

En enää muista, miksi lopulta pidin sarjasta niin paljon. Mutta sen muistan, että se oli tärkeä minulle.

Vierailija
4/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Candy Candy on Kyoko Mizukin ja Yumiko Igarashin mangaan perustuva 115-jaksoinen animesarja, Candyn messissä ovat veljekset Anthony, Archie ja Stear sekä kliseinen ilkeä äitipuoli ja muut kaverit.

Aika mukava sarja vieläkin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Candy_Candy

Vierailija
5/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa vieläkin esim. huuto.netistä mutta on aikas arvokkaita. Suomessahan ilmesty vaan murto-osa niistä, youtubesta oon kattonu melkein koko sarjan,, muutama vika jakso puuttuu. Suomessahan se tarina jäi ihan kesken ;)

En ehkä omille lapsille näyttäis ainakaan ihan pienenä, oli ne aika rajuja sit loppupeleissä (mm. kohtaus missä velipuoli yritti raiskata candyn :O)

t. fani:D

Vierailija
6/30 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytää kaikki Suomessa ilmestyneet Candyt. :)

Vierailija
7/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Candy Candy wiki tietoja löytyy tästä blogista http://candyginga.blogspot.fi/ :)

Vierailija
8/30 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebaysta saa kaikki jaksot 15€ ilmasilla postareilla. Ainakin enkkusubit löytyy.

Vierailija
9/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua ainoihin suomenkielisiin fanisivuihin kys. sivusta! :)

http://gerrybutler.wix.com/candy-candy

Vierailija
10/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, oli ihan mun lemppari!

Vierailija
11/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joo! Sisällöstä en muista juuri mitään, mutta se jokseenkin kummallinen ja sisäänsä imaiseva tunnelma on tuoreena mielessä.

Vierailija
13/30 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

penskana niitä ihan hulluna, muistan kun Candyn paras ystävä Annie sai ensiksi kodin ja Candy jäi vielä lastenkotiin. Sit kun se adoptoitiin, oli ihan orjana siel uudessa kodissa. Mun mielestä oli tekstitetty englanniks.

Vierailija
14/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan Lady Ladyä? Pikkutyttö asui äitinsä kanssa Japanissa ja matkalla isän luokse Englantiin äiti kuolee kolarissa ja tyttö joutuu asumaan isän kartanoon palvelijoiden ja kärttyisen siskopuolen kanssa. Sitten jossain vaiheessa kuvaan astuu lady marbella joka yrittää naimisiin isän kanssa ja on superpahis.

Vierailija
15/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin vaan että tyttö on tosi söpöinen ja tunnarit on tosi ihania ja söpöisiä ja tosi söpöinen sarja, mutta nyt kun vastikään katsoin sitä sarjaa uudestaan niin sehän oli AIVAN HIRVEÄ. :D Koko ajan tapahtuu kauheita asioita kauheiden asioiden perään. Koko ajan Candy oli keskellä jotain tragediaa ja tärisi ja itki. Inhottava olo jäi siitä!

Vierailija
16/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, tosin en sisältöä minäkään. Katsottiin kaverin kanssa ja ne oli meidän mielestä tosi hyviä, mutta taisivat olla aika surullisia kun muistan että molemmat itkettiin. Lisäksi niissä oli joku tunnussävel tms josta pidin todella paljon, ei mitään muistikuvaa niistäkään.

Vierailija
17/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2012 klo 23:12"]

Tuolta löytää kaikki Suomessa ilmestyneet Candyt. :)

[/quote]

Oi kiitos tästä linkistä!!! <3

Vierailija
18/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rakkain sarja lapsuudesta oli tämä Candy Candy. Huutonetistä oon tilaillut joitain dvdeitä ja youtubesta katsellut pätkiä.

Vierailija
19/30 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kva löytää nmä ohjelmat dvd.nä. minulla ollut vhs.nä 4 ekaa jaksoa.

aivan ihana ohjelma. muistan kyllä sitä tuli vain katsottua ja katsottua.

Vierailija
20/30 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 115 jaksoa katsottu, nyt uusintakierros menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi