onko ihan sama vaikka raskaustestin toinen viiva vaaleampi??
tarkoitan siis sitä, että täytyykö testata vielä että varmasti tulee samanvahvuiset viivat? tein aconilla tänään päiväpissasta kp27 ja heti selvä mutta reilusti vaaleampi viiva tuli kuitenkin testiin. kiertoni heittelee 25-jopa30.Meillä yritystä ollut 1,5vuotta ja ovistestien avulla tämä plussa sitten tuli.entuudestaan 2,5vuotias poika ja hänen kohdalla tein testin vasta kp31 ja vahvat viivat tulivat.ovistesti näytti plussaa kp13.uskallan kai iloita tästä vai pitääkö vielä " pitää jalat tiukasti maassa"
Kommentit (7)
Mulla oli kanssa toinen viiva tosi haalea ja mua mietitytti se kovasti, nyt viikkoja 40+2.
Testin teko on kyllä niitä elämän jänskimpiä asioita. Tsemppiä ja laitahan kuulumisia !
Värin tummuusasteella ei ole väliä. ONNEA!
Charlotte ja poika 6kk ja rv12+5
Kyllä se haaleakin viiva plussa on. Itsekään en alunperin mitään vahvaa viivaa saanut. Pelkkiä haamuja vaan. Nyt tuolla haamulla on viikkoja kasassa jo 16+6 :)
(riippu kuinka paljon hailumpi se viiva oli ja kumpi viiva). Mutta tod.näk. olet raskaana ja raskaus on ihan alussa siitä johtuu hailuviiva. Itselläni oli eriväriset viivat tulos oli positiivinen. Jos epäilyttää niin kannttaa tehdä toinen testi 48h päästä. Tai soittaa lähte labraan missä otetaan raskaustesti, se on 100% varma.
Lilli81 11+5
pitää vaikka testata vielä kp30 paikkeilla, mutta jospa tämä olisi sitä raskautta itseään..lämmöt ainakin on koholla 37.2 paikkeilla ja rinnat kipeät. Pitää nyt ottaa vain rennosti ja olla onnellinan:)
Ei se testi valehtele...ei siihen ilmestyisi sitää haaleatakaan viivaa, jos se ei olisi positiivinen. Tulos on siis aina positiivinen, vaikka viiva olisi niin haalea, että hädintuskin sitä erottaa. Voithan kuitenkin vielä tehdä muutaman päivän päästä uuden varmistaaksesi...
Itse tiesin olevani raskaana, vaikken testiä ollut vielä tehnytkään. Silloin jokainen tietää olevansa raskaana, jos kauniit ja rohkeat itkettää!!:) Älytöntä. Ja mulla oli myös rinnat kipeät. Sitten ajattelin, että kai sen testin voisi tehdä ja nyt ollaan jo rv 30+4.
Tsemppiä!!
Hanna
tein vielä kp30 uuden testin ja toinenkin viiva oli tummunut..eli raskaana ollaan...nyt sitten vain toivotaan että kaikki menee hyvin. menkkamaisia jomotuksia yms on ollut, mutta niin oli edellisessäkin raskaudessa. hyvää illanjatkoa teille kaikille odottajille ja tulen aina kuin vain pääsen tänne teitä moikkaamaan:)