Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapset ei saisi katsoa salkkareita?

Vierailija
24.03.2012 |

Tätä en ymmärrä. Mä oon vm. -95 ja oon saanu kahtoo ekasta jaksosta lähtien salattuja elämiä. Eikä minusta niissä ole mitään sen kummallisempaa tähänkään päivään saakka tapahtunut! Te jotka ette anna katsoa, niin kasvatatteko lapsenne pumpulissa?? se on ärsyttävää! kukkahattutätien toimintaa ja toinen mikä on naurettavaa niin tää et piilotettiin kaupassa tupakatkin. Mie oon saanu vapaan kasvatuksen, tietyllä tapaa hyvä, mut omaa lasta kohtaan en käyttäis, mut en salkkareitakaan todella kieltäis!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoilua, ei vaan kuulu normaaliin elämään, ainakaan tuo jälkimmäinen

Vierailija
2/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tajua, miksi lapset edes haluaisivat väkisin seurata aikuisille tarkoitettuja ohjelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Nythän se vasta riemu repesi tästä. Eli väität että homot/lesbot/bi-seksuaalit eivät ole normaaleja ihmisiä, että jotain mielenvikasia on???? Mistä tiedät vaikka jos minä kuulusin johonkin noihin skaalaan. Loukkaavaa! Perustele mitä väärää siinä on et ihminen rakastaa ihmistä? Onko hitto vie sillä sukupuolella väliä. Tässäpä syy tietynlaiseen kiusaamiseen, vanhemmat ei opeta hyväksymään erillaisuutta.

Vierailija
4/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Salatut Elämät on perhe-ohjelma. :) Joten kyllä sitä voi myös lapset katsoa, alimmalle vastaajalle.

Vierailija
5/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuremman luokan soopaa saa hakea.

Ylipäätänsä meillä ei lapset juuri katso teeveetä vaan mieluummin roikkuvat netissä.

Vierailija
6/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käytetään huumeita

- kaikenlaista ei normaalia pidetään normaalina

t. ammattikasvattaja

Vierailija
7/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne on selvästi suunnattu hieman vanhemmille? Täysin sama juttu.

Vierailija
8/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko heidän oppivan, että elämässä pitää koko ajan olla joku kriisi päällä, muuten ei edes elä normieloa? Keskustelkaa ainakin niistä jutuista ja sanokaa että hei toi on ihan satua, ei kukaan oikeasti elä noin...

Vierailija
9/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapset eivät vielä välttämättä ymmärrä, ettei se ole totta, vaan fiktiota.

Vierailija
10/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Salatut Elämät on perhe-ohjelma. :) Joten kyllä sitä voi myös lapset katsoa, alimmalle vastaajalle.

on itse sanonut ettei ole mikään perhe-ohjelma.

Vierailija
11/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sarja.

Vierailija
12/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se sitten on K7 ja miksi se tulee sellaiseen aikaan, jolloin lapset ovat yleensä vielä valveilla?

Vierailija
13/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko sarja.

Meillä sitä ei katso aikuiset ja vielä vähemmän lapset. Ei todellakaan mikään lastenohjelma. Ja minä en edes ole mikään nipo esim. leffojen ikärajojen kanssa, koska sisältö ratkaisee. Ja Salkkarit eivät läpäise minun seulaani.

Vierailija
14/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltäkö se siis on peräisin.

Vierailija
15/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se sitten on K7 ja miksi se tulee sellaiseen aikaan, jolloin lapset ovat yleensä vielä valveilla?

perhe-ohjelma. Kysy tuottajalta, jos noin kaihertaa.

Vierailija
16/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtia, mitä lapset telkusta toljottavat.

Tuolla logiikalla omat muksuni voisivat katsoa K16-elokuvia koska ne tulevat siihen aikaan kun he (tai vanhin heistä) on vielä hereillä.

Vierailija
17/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään lastenohjelma, huonoa esimerkkiä täys koko sarja, siksi.

Vierailija
18/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten antaisin lasten katsoa? Telkkaista tulee paljon koko perheelle soveltuvaa ohjelmaa joten jätämme Salkkarit väliin.

Vierailija
19/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en anna edes 12v katsoa salkkareita ei ole mikään lastenohjelma, huonoa esimerkkiä täys koko sarja, siksi.

Vierailija
20/32 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen seuraa mukana. Yksin ei tulisi mieleenkään antaa katsoa.