plussaa testissä!! 1,5vuotta yritystä takana....la 29.7.2006
Tein aconin testillä tänään päivällä ja plussaa näyttää(viiva on kyllä haaleampi kuin se toinen, mutta heti tuli näkyviin ja näkyy selvästi) kiertopäivä on nytten 27 (minun kierrot 25-ja jopa 30pisimmillään ollut.) Käytin toista kertaa ovistestejä clearblue ja se näytti positiivista kp13. nyt sitten tietenkin mietin pitäisikö tuon testin viivojen olla jo samanvahvuiset vai miten se menee???osaisko joku sanoa..meillä 2,5vuotias poika ja hänen kohdalla tein ekan testin vasta kp31 ja vahvat viivat tuli heti. Touhuiltiin siis sattumalta jo kp12 ja ovistestin jälkeen kp13,14,15,16...kuitenkin tarkoitus oli että touhuillaan vasta kun ovistesti näyttää plussaa. ennen yritettiin siis joka toinen yms.. ja nyt nämä kalliit ovistestit tuottivat tulosta..tai ainakin täsmäyritystä oli. oireita-lämmöt 37.2 paikkeilla koko ajan,menkkakipuja oli varsinkin yöllä ja oikealle puolelle alamahaan ja sivuun koski.sitten nuo kyljet..siis tässä lantion kohdalla kylkiin koski..yöllä kuitenkin suurimmat kipuilut maatessa ja veskis käydessä.Päivisin hiukan mahakipua tai paremminkin jomotusta.Rinnat kipeät, mutta aivan kuten yleensä ennen menkkoja-ei kauhean kipeät siis.Olen todella onnellinen ja aivan " sekaisin" tästä kaikesta. Mutta onnea teille kaikille ja toivottavasti toin toivoa teille pitkään yrittäneille...Tsemppiä!!!Tulkaa pian tuonne odottajiin!!
Kommentit (5)
Mä sain kummastakin juuri näkyvän haamun (jälkimmäisestä mies ei viivaa muka ees nähny ja tuloksena 2 täydellistä tytärtä ♥
T:Neiti21
Meidän 6-vuotishääpäivä tuo LA;si :)
Onnellista odotusta! [color=red]♥[/color]
Minun esikoiseni syntyi 29.7.97. Hyvä LA sinulla. Onnea matkaan !!!
Toivottelee Mulberry ja 3 poikaa
tässä sitä nyt raskaana ollaan ja välillä pitää ihan nipistää itseään että onko tämä unta vai totta:) mutta tein vielä tosiaan toisen testin kp30 ja selvä plussa jo tuli. Minä toivon todellakin että te kaikki vauvakuumeiset saatte pian iloita omasta plussastanne..Onnea paljon yritykseen++++++
Ei niiden viivojen tarvi olla samanvahvuset.2 viivaa niin raskaustesti on positiivinen.Iloa odotukseen!