Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karmein Lentokenttä?

Vierailija
24.03.2012 |

Heips. Tuli tässä netissä selaillessa mieleen, että mikä on kauhein lentokenttä jossa olette olleet? Olisi tarkoitus lähteä mieheni kanssa kesällä ensimmäistä kertaa lomalle.

http://dangerousairports.tk Törmäsin tuollaiseen, noihin lentokenttiin ei olla ainakaan menossa =D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iha samaa mieltä kolmosen kanssa, just siksi en tykkää Nykistä ja Heatrowsta, turvatarkastuksissa menee aikaa (jatkolentäjän painajaispaikka) henkilökuntaa ei kiinnosta yhtään, asiakaspalveluhenkisyys on kaukana ja siis todellakin turvatarkastukset on jäätävän pelottavia! Oon kuiten itse huomannu, että lentoemoja ja kapteenia kohdellaan paremmin ja ystävällisemmin ku tavallisia matkustajia. Mutta kun lentää siviileissä nii huhhuh

joustettaisiin ja oltaisiin levaperaisempia? Karvaan (matkustajien aiheuttaman) kokemuksen kanssa niihin on tarvinnut ryhtya.

Ottakaa myos huomioon etta Kennedyn lapi menee vuodessa 48 miljoonaa matkailijaa, Heathrowilla 69.5 mil. Atlantassa 92+ miljoonaa. Kylla siina voi hymy valilla hyytya.

Vierailija
22/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittanut. Siis se, josta Ryanairin lennot lähtee... Jotain ihan järkkyä. Kaikki, ihan kaikki kentät USA:n perähikiää myöten, ovat olleet mukavampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana tervetulotoivotus ulkomailta tuleville, sinne kyllä tehdään jotain pientä remonttia.

il eisesti ole käynyt Tampereenkentällä? Turun kakkoskenttä on luksusta Tampereeseen nähden.

Vierailija
24/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyimme Thaimaan reissulla sinne tankkaamaan.

Laaksonen pikku tönö, vessoissa vaan reikä lattiassa eikä ovi mennyt lukkoon. Paikalliset tuijottivat ja osoittelivat.. Karmiva paikka kaikin puolin.

Vierailija
25/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät osaa edes Heathrow'ta kirjoittaa ;) Ilmankos matkanteko tuntuu vaikealta...

Juu, ja Pirkkala on kyllä aika karu, mutta lennot toisaalta niin halpoja, ettei itseäni haittaa.

Ikävin kenttä minulle on ollut Arlanda, jossa jouduttiin joskus juoksemaan että ehdittiin oikealle portille juuri ajoissa. Sen kentän pohjapiirustus ei ole kaikkein käytännöllisin.

Vierailija
26/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyimme Thaimaan reissulla sinne tankkaamaan.

Laaksonen pikku tönö, vessoissa vaan reikä lattiassa eikä ovi mennyt lukkoon. Paikalliset tuijottivat ja osoittelivat.. Karmiva paikka kaikin puolin.

Laaksonen=paskanen.. Puhelin sensuroi omiaan :D

Vierailija
27/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme lähdössä Madeiralle.

Tuo kiitorata on pidennetty. Se on nykyään puolet pidempi. On saanut jonkun kansainvälisen palkinnon.

Eihän sitä koskaan tiedä miten käy. turha sitä liikaa alkaa peljätä.

olin Madeiralla 2000-luvun alussa, näköjään ennen kuin kiitorataa pidennettiin. Aivan järkyttävä laskeutuminen, tultiin maahan, pompattiin ylös, jonka jälkeen kone keikkui puolelta toiselle. Näytti siltä, että siipi otti maahan. Meidän koneen jälkeen ei saarelle laskeutunutkaan 1,5 vuorokauteen yhtään konetta sääolojen vuoksi. Muut koneet ohjattiin lähisaarille.

Madeira oli aivan ihana kohde ja sinne haluaisin uudelleenkin. Lähtemistä on vaan rajoittanut vähän tuo aikaisempi kokemus, mutta nythän uskallan lähteä taas!

Vierailija
28/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon Heatrow ja JFK New Yorkissa. Ja sitten Charles de Gaulle Pariisissa ja Changi airport Singaporessa. Olen lentoemäntä, joten toinen toistaan hirveimpiin lentokenttiin törmää. Suurin osa varsinki Euroopassa on kuiten tosi toimivia, moderneja ja helppo liikkua :) Tsemii reissuun!

Ihanko oikeasti kamala? Ootko tainnut edes kayda....

Vierailija
29/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lentolippu maksaa pari kymppiä, niin kyllä sen terminaalin kestää hyvin.

Vierailija
30/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankfurt on järkky ja sitä vältellään parhaamme mukaan. Kyse siis siitä, että siellä olisi usein vaihto. Mieluummin maksan enemmän ja lennän kauemmin kuin vaihdan siellä.

Siellä oli jopa joku lounge, joka oli karumpi kuin helsinki-vantaan lähtöportit... Ei ainakaan kovinkaan pitkää vaihtoa siellä jaksa olla.

Vierailija
31/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kai se Pirkkala, niin ruma ja tylsä siis. Intian lentokentät ovat oma juttunsa, varsinkin Goan.

Schiphol ja Barcelonan lentokenttä taas tosi kivoja, samoin Bergamon.

Vierailija
32/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen epäkäytännöllinen on Narita Tokiossa. Luulis, että siellä nyt toimis asiat, mut eeeei.

Vierailija
33/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokenttä oli aika hirveä kun Saksaan olin menossa. Siellä sitten ei toiminu mikään...

Vierailija
34/34 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se siis ihan hieno ja moderni paikka, mutta ainakin ku mä olen 4-5 kertaa käynyt, niin hirveenä ihmisiä, jotka ei tiedä mihin suuntaan lähtee, pyörivät suurinpiirtein ympyrää ja pysähtelevät yhtäkkiä. Lisäksi Changilla henkilökunnasta osa puhuu aika huonoa englantia, ja muutenki systeemi ei oikei toimi, mitä lentoemännän näkökulmasta katsoo... Itse asiassa olen ylihuomenna lähdössä työreissulle Singaporeen.

lentoemo