Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia teutonia prestige vaunuista!!!!

Vierailija
24.03.2012 |

Harkitsen kyseisten vaunujen ostoa! kertokaahan tänne kokemuksenne!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät ja kestävät vaunut! Ainoa miinuspuoli minkä keksin on, että tavarakori on kankainen (kuitenkin tukeva) ja haluaisin mieluummin Emmaljunga-tyyppisen metallihäkkikorin, koska siitä sorat ja hiekat varisisivat pois.

Vaunut on olleet käytössä kahdella lapsella ja olen työntänyt niitä varmaan tuhansia kilometrejä. Pyörät ovat isot ja kestävät ja makuutila on tarpeeksi iso, että kaksivuotiaskin mahtuu vielä nukkumaan päiväunet ilman, että jalat roikkuvat yli laidan. Kuomu on tarpeeksi suuri ja käännettävä työntöaisa on kätevä. Vanhanaikaiseen sporaan nämä eivät mahdu ovesta sisään, että sen verran on leveyttä. Kaikkialle muualle ovat kuitenkin mahtuneet ongelmitta.

Vierailija
2/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada joltain edes kokemuksia! Kysyisin vielä tuntuvatko vaunut kovin matalilta etenkin ratasistuimen kanssa? Hintaahan noille tulee mutta hartaneista en tykkää ja emmaljungalta ei ole vastaavaa siroa mutta hyvinvarusteltua vaunua. Nyt keväällä on vielä ilmestynyt aivan ihania värejä teutonialta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti työntökorkeus on säädettävän aisan takia sopiva. Myös 187cm mieheni mielestä näiden vaunujen työntäminen sujuu hyvin. Niin, toinen miinuspuoli mikä tuli mieleen on, että takakonttiin laitettaessa vaunut vievät aika paljon tilaa, mutta toisaalta niin vievät vastaavanlaiset muutkin vaunut. Meillä on erikseen matkarattaat takakontissa eikä näitä kuljetella autolla, joten meitä ei ole haitannut.

Vierailija
4/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä enää näitä hommaisi, vaan vastaavanlaiset kääntyvillä etupyörillä. En muista mallin nimeä, mutta teutonian kuitenkin. Ovat olleet 2 vuotta ja mikään ei ole mennyt rikki vielä ja ollaan oltu tyytyväisiä. Mielestäni tuo tavarakori on kyllä hyvä. Voi heitellä vain ostokset sinne ja ei tarvi pussia. Edellisissä rattaissa oli tuollanen metallinen ja oli muuten surkea! Ja sopivan korkuisetkin ovat, eivät liian matalat.

Niin ja myös ystäväni ovat olleet heidän teutonioidin erittäin tyytyväisiä.

Vierailija
5/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen merkin, niin nyt ottaisin mistral s. Ja sellainen unohtu, että meillä britaxin turvakaukalo ja sen saa tuohon rattaiden runkoon kiinni. Kaukaloaikana käytimme paljon tuota toimintoa etenkin kaupungilla. Tosi kätevä!

Vierailija
6/10 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut todella tyytyväinen, mielestäni parhaat mahd rattaat. Lentokoneessa vääntyivät v.-11, oisin saanut ilmaiseksi esim. emmaljungat tms., mutta en halunnut vaan mielummin korjuutin nuo vanhat. Niin paljon olen niistä tykännyt.

Itseänikin välillä harmittaa kankainen tavaratila, mutta toisaalta sen takia ne menevat kasaantaitettuina niin paljon pienempään tilaan kuin muut, ja se on mielestäni tärkeä kriteeri

Vierailija
7/10 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ollaan pohdittu näitä ja Brion go tai happy vaunuja tai Emmaljungan city crosseja. Haussa siis vaunut, jotka kulkee kaikissa maastoissa ja ovat kevyet työntää.Lähinnä askarruttaa, että onko nämä Teutoniat yhtä tukevan oloisia kuin esim. Briot ja Emmaljungat? Ja millainen jousitus näissä käytännössä on? Brioissa ja Emmaljungissa tykkäsin, kun niissä oli niin hyvä jousitus. Muuten nämä ovat kyllä kooltaan pienemmät ja ulkonäöltä ihanat!

Vierailija
8/10 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävyys oli juuri se mitä mietin mutta näiden kokemusten perusteella kestävät hyvin. Mahtavatko pienet etupyörät kulkea sohjossa?

Vierailija
9/10 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itsekin näitä keskusteluja kun olin vaunuja valitsemassa ja vertasin Gesslinea ja Teutoniaa. Päädyin Teutonian Prestigeen ja olen ollut todella tyytyväinen. Vaunut ovat jämäkät ja tarpeeksi joustavat vauhdikkaaseenkin lenkkeilyyn. Olen näillä myös juossut hiekkateillä ja asfaltilla.. Ilmakumipyörät ihan ehdottomat. Vaunut toimivat niin heinäkuun helteillä kuin sohjolumessa (lisävarusteena saatava aurinkolippa toimii, ei tarvitse virittää harsoja). Teutonian kuomu on varmaan markkinoiden paras, sillä sen saa vedettyä todella alas. Ei pääse vesi , tuuli tai lumi sisälle. Myös siro malli ja pelkistetty ulkonäkö miellyttivät. Teutonian oma hoitolaukku on myös toimiva ja tyylikäs vaikka onkin melko arvokas. Ainoa huono puoli on pieni kori vaunun alla. Kauppakassit eivät sinne mahdu, pienet ostokset kylläkin.

Vierailija
10/10 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin teutoniaan tyytyväinen, mutta en ostaisi enää Prestigeä, vaan esim. Funin, jossa on kääntyvät etupyörät. Kaupungissa ja kaupoissa liikkuessa kääntymättömät ilmakennorenkaat ovat hankalat =raskaat kääntää