Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa tänään nähtyä

Vierailija
17.11.2005 |

Oltiin ruokaostoksilla lasten kanssa, kuljimme pullonpalautuksen ohi ja siellä oli nuorehko äiti PIENEN vauvan kanssa palauttamassa pulloja. Vauva oli ehkä maksimissa kaks kuukautta ja pulloja oli tällä äidillä tosi paljon, ainakin kaks muovikassillista. Eikä tosiaan kaan ollu mitään limpparipulloja vaan pelkkiä kalja-ja siideripulloja.

Siis käyttääkö oikeesti jotku pienten vauvojen äidit noin paljon alkoholia?! Tuskin se niitä kadultakaan on kerännyt, oli ihan hienot vaatteet yms. päällä. Järkyttävää miten alas jotku ihm iset vajoo!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se pullojen kerääminen ole vaatteista kiinni. Meidänkin naapuri kulkee " ykköskuteissa" ja usein lähtee pulloja keräämään

Vierailija
2/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri palautti monen kuukauden aikana tyhjentämämme pullot, auton peräloota oli pusseja täynnä.

Mutta mitäpä se sulle ap kuuluu paljonko joku palauttaa pulloja? Olisiko aika hankkia oma elämä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että vievät pulloja harvakseltaan kauppaan. Ja voihan olla, että perheeseen kuuluu toinenkin aikuinen. Joten hanki oma elämä ja lopeta toisten vahtiminen.

Vierailija
4/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva on sit missä lie hoidos et äippä pääsee vähän rentoutuu kun on niin rankkaa olla nuori yh!!!!!

Jeps,miten on,pitäskö kenties mun tehä ilmotus lastensuojeluviranomaisille kyseisestä tapauksesta???

Ei kai se pahitteeks olis???

Vierailija
5/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistele vaan ihan rauhassa, mutta ethän sä voi tietää miltä ajalta ne pullot on ja kuka ne on juonut.

Itsekin vien pullot kauppaan n. kaksi kertaa vuodessa ja silloin niitä voi olla 2-3 kassillista.

Vierailija
6/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten hyvässä lykyssä tämä pulloja palauttaunut mahdollisesti imettävä äiti ei ole juonut yhtäkään pulloa.

Palauttaa ukkonsa sauna siideri ja kaljapullot. Seassa voi olla vielä ystävien juomia pulloja. Ja pullot monen kuukauden ajalta.

Vierailija
7/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pullot voivat olla todella pitkältä ajalta

2) Suurin osa tai kaikki voivat olla jonkun muun juomia, esimerkiksi miehen, sukulaisten ja kavereiden.

Meillä ainakin on suht usein sukulaisia koko viikonlopun yökylässä (koska välimatkat niin pitkät). Ja neljän hengen aikuisporukka tuhoaa kyllä viikonlopun aikana helposti 15 pulloa olutta ilman, että kukaan on humalassa. Ja jos pulloja ei kuljeta saman tien kierrätykseen, niin kuukauden aikana pulloja saattaa siis kertyä helposti aika suurelta näyttävä määrä.

Vierailija
8/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli rahat loppu. Pulloista saa yllättävän paljon rahaa!

Meillä ainakin pullot jää palauttamatta aina. Tai siis palautamme ne sitten kun rahaa ei todellakaan muuten ole. Vähän niin kuin sellanen hätävara varastossa :)

Ja eihän se ole harvinainen tilanne jos on rahat kaikki. Jos se vauva vaikka sai vain korviketta, pakkohan siihen oli jostain rahaa saada. Rintamaitoo nyt tulee aina jokunen tippa ilman rahaakin mutta mistäs saat korviketta, jos ei oo rahaa.

Hienoo että sillä äitillä oli pulloja joita palauttaa!!

Vierailija
9/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa satut bongaamaan minut seuraavalla kauppareissulla, niin voit tulla tänne kirjoittamaan, että nuori äiti pari-kolme vuotiaan lapsen kanssa oli palauttamassa kaljapulloja ;)

Vierailija
10/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viedään sitten kun kansi ei enää mene kiinni. Aikaa palautusten välillä voi tosiaan olla kauan. Niin ja ne on miehen saunaoluista, minä en käytä alkoholia juurikaan, mutta vien ne kyllä pois jos huomaan että kansi ei mene kiinni ja rumentaa " maisemaa" .

Vierailija
11/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme JÄTESÄKILLISTÄ edellisen asukkaan pulloja (kalja/viina!) ja lapsi 1,5 v oli mukana, hui!

Vierailija
12/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käy suoraan kysymässä, että miksi palautat pulloja, tms. Säästytään tältä spekuloinnilta. Raportoinnit tilanteista ja syyllisten selityksistä sitten tänne, tietenkin.

Vierailija
13/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raportoinnit tilanteista ja syyllisten selityksistä sitten tänne, tietenkin.

Vierailija
14/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kassillista kalja, siideri ja lonkeropulloja. Nää pullot oli jääny kellariin meidän tupareista. Kieltämättä tuli just mieleen et, mitäköhän joku ajattelee? Mut mitä sitten? Mä itse tiedän mistä ne on peräisin. Ehkäpä sun kertomallakin äidillä oli joku samantapanen juttu. Ei aina tartte kuvitella sitä pahinta.

Vierailija
15/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehdään! :D

Ei tartte joka kerran tulla sitten tänne kommentoimaan...

Eli seuraavan kerran kun näet jonkun palauttavan tyhjiä kaljapulloja pienen lapsen kanssa, niin mene rohkeasti kysymään, että tietääkö hän alkoholin vaaroista ja että on huono äiti kun antaa lapselle vääriä vaikutteita.

Vierailija
16/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai varmistit pulloja roudaavalta äidiltä, että hän tosiaankin oli kumonnut yksin ne pullot tyhjiksi ja kaikki viime viikonloppuna? Et kai sinä tosiasioita tuntematta lähtisi atvostelemaan ja leimaamaan??? Vai??

Vierailija
17/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pulloja kyllä vien kauppaan. Ostan myös tupakkaa miehelleni vaikka itse en tupakoi. Jonkun mielestä olen varmaan " paha äiti" kun ostan tupakkaa ja varmasti ostan ne itselleni...

Jos mies ostaa tamponeja, hän varmaan ostaa ne itselle vai?

Vierailija
18/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa vielä rahaakin!

Vierailija
19/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Miehen ja sen kavereitten saunaolusista kertyy yllättävän äkkiä, kun se noita saunailtoja pitää äijille.. Mitähän porukka on ajatellu, ku mä oon niitä mahapystyssä käyny palauttamassa?!! (Ja itse en todellakaan ole tyhjentänyt ensimmäistäkään putelia..)

Vierailija
20/20 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en juo edes kaljaa. kerään myös talteen kaikki löytämäni pullot ja tölkit ja kiikutan kauppaan ja saan niistä jopa rahaa.eikä minua hävetä viedä niitä kauppaan,mulle on ihan sama mitä ihmiset aattelee,kun mä ite tiijän totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän