Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko sinun terveisesi anopillesi tällaiset?

Vierailija
23.03.2012 |

Anoppini: Poikiesi ollessa lapsia keskityit vain leipomiseen ja

siivoamiseen. Et halunnut olla lastesi kanssa, vaan pakenit ainaiseen tekemiseen. Lapsesi oli tukehtua,katkoivat luitaan useamman kerran, aivotärähdyksiä ym, sinä vaan paistoit pullaa, kun pojat niin tykkäsivät pullasta.

Nyt poikiesi ollessa aikuisia et luota heidän kykyynsä olla miehiä ja isiä, vaan aina riennät poikiesi avuksi siivouksinesi ja leipomisinesi esim. kun miniät ovat synnyttämässä. Näin et anna pojillesi tilaisuutta oppia olemaan mies ja tekemään kotitöitä sekä kunnioittamaan naisia ja heidän työtään. Kun tapasin poikasi aikoinaan olit pilannut hänet passaamisellasi eikä hänellä ollut kunnioitusta ketään naista kohtaan, ei edes sinua, vaikka luulet olevasi ykkösnainen pojillesi. Sain tehdä työtä saadaksesi pojastasi miehen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti yksikään nainen ei ole niin VITUN tyhmä, että menee tuollaista kirjoittelemaan anopilleen. ANoppi on selvästi ollut aikalaisensa nainen, ja leiponut sitä pullaa pojilleen RAKKAUDEN OSOITUKSENA, idiootti.

Saako muuten miehenne kirjoittaa teidän äideillenne myös vähän terveisiä? Että

Anoppini: kun tyttäresi oli lapsi, sinä keskityit vain neuleiden kutomiseen tyttärellesi, joka rälläsi pitkin pihoja ja leikki naapurin poikien kanssa lääkärileikkejä ulkohuussissa. Et osannut kasvattaa tyttärestäsi tervepäistä naista, vaan teitä hänestä hermoheikon ylihygieenikon, joka ei pysty ikinä rentoutumaan.

Minulla oli hirveä työ saadakseni tehtyä siitä nipottavasta nöösistä nainen.

Miltä kuulostaisi?

Vierailija
2/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti yksikään nainen ei ole niin VITUN tyhmä, että menee tuollaista kirjoittelemaan anopilleen. ANoppi on selvästi ollut aikalaisensa nainen, ja leiponut sitä pullaa pojilleen RAKKAUDEN OSOITUKSENA, idiootti.

Saako muuten miehenne kirjoittaa teidän äideillenne myös vähän terveisiä? Että

Anoppini: kun tyttäresi oli lapsi, sinä keskityit vain neuleiden kutomiseen tyttärellesi, joka rälläsi pitkin pihoja ja leikki naapurin poikien kanssa lääkärileikkejä ulkohuussissa. Et osannut kasvattaa tyttärestäsi tervepäistä naista, vaan teitä hänestä hermoheikon ylihygieenikon, joka ei pysty ikinä rentoutumaan.

Minulla oli hirveä työ saadakseni tehtyä siitä nipottavasta nöösistä nainen.

Miltä kuulostaisi?

Reps!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on hankaloittanut elämäämme todella paljon puuttumalla aikuisten lastensa asioihin jatkuvasti. Mitä kirjeeseen miehen anopille tulisi, ei noista väitteistä meidän kohdalla mikään täsmäisi. Anoppini on itse ylihygieenikko, joka tulee puunaamaan kloritella lattioita ym hullua toisten koteihin näiden poissaollessa. Avaimet kerran hänelle lainattu ja hän meni teettämään sitten kopioita niistä. Tuossa jo syyllistyy rikokseen.

Vierailija
4/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kasvatit fiksun miehen. Älykäs, oivaltava, lahjakas, samanlainen kuin minä. Kiitos anoppi ja kiitos äiti, joka myös olet jo siellä taivaassa.

Teitte hyvän työn.

Vierailija
5/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tärkeimmistä kriteereistä puolison valinnassa oli toki äly ja huumori sekä ne "elintavat" eli osaako ihan omatoimisesti hoitaa talouden vai onko nysväke mammanpoika. En olis ottanu äitinsä essunhelmassa roikkujaa. Eihän semmonen ole edes mies, hyi, en vois kuvitella seksuaaliseksi olennoksi edes...

Vierailija
6/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisit kertoa meille, miten itse autat muita? Sanot, että pidät heistä hyvin paljon, mutta et nyt jouda tapaamaan, koska on niin paljon muutakin?

Monet äidit (ja ihmiset yleensä) osoittavat rakkauttaan hoitamalla lastenlapsia, laittamalla ruokaa, siivoamallakin. Toivottavasti sinun anoppisi ymmärtää, että sinä et halua miehellesi mitään mukavia kokemuksia ja tunnetta siitä, että joku välittää. Sinusta miehellesi kuuluu nyrpeän ilmeesi katsominen ja sen vakuuttaminen, että hän rakastaa vain sinua.

Vierailija
7/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollainen on anoppini. Yrittää nyt tukehduttaa lapsiamme pullaan, hän kun on niiiiin hyvä mummo ja niiiin hyvä pullanleipoja! Lasten harrastuksilla ei väliä, heidän tekemisillään ei väliä, heidän tulevaisuuden suunnitelmilla ei väliä, kunhan kehuvat eukon kokkailuja ja leipomuksia! Ja miten hyvä ihminen hän onkaan kun on niiiiiin kätevä! Mitään muuta hän ei olekaan. Hyvä heiluttamaan tiski- ja pölyrättiä, muuten ihmisenä täysin kotielämään jämähtänyt. Ja siitä luukusta ihmettelee ja haukkuu muuta elämää...

Kaikki on kamalaa ja pelottavaa ja kauheaa mitä tapahtuu kotieseinien ulkopuolella, ja ei-sukulaiset ovat maailman pahimpia ihmisiä.

Vierailija
8/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisit kertoa meille, miten itse autat muita? Sanot, että pidät heistä hyvin paljon, mutta et nyt jouda tapaamaan, koska on niin paljon muutakin?

Monet äidit (ja ihmiset yleensä) osoittavat rakkauttaan hoitamalla lastenlapsia, laittamalla ruokaa, siivoamallakin. Toivottavasti sinun anoppisi ymmärtää, että sinä et halua miehellesi mitään mukavia kokemuksia ja tunnetta siitä, että joku välittää. Sinusta miehellesi kuuluu nyrpeän ilmeesi katsominen ja sen vakuuttaminen, että hän rakastaa vain sinua.

lapsenlapsiaan hoitaa, vaikka itse äidillään lapsiaan hoidatti. Ei ole tarjoutunut, enkä kyllä pyydäkään. Toisten kotiin tunkeutuminen omilla avaimilla "siivoamaan" on kotirauhan rikkomista. Kerrankin hänen jäljiltään sängyssä oli jotain teräviä rautakappaleita. Parketit pilataan liian väljällä vedellä, mikrouuni kuurataan vimillä ym. Olisitko itse kiitollinen tuollaisesta?? Tai siitä, että kylässä ollessasi anoppilassa saisitte aina vatsataudin ruuasta? Tämäkö rakkautta??

Vierailija
9/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anoppi, että poikiesi ollessa pieniä halusit itse hoitaa heidät, vaikka joudui moneksi vuodeksi luopumaan urastasi. Et koskaan ole sanonut sitä uhraukseksi vaan olet korostanut, että elämäsi parhaita vuosia olivat vuodet lasten kanssa kotona. Niistä ajoista on olemassa monia riemullisia muistoja ja valokuvia.

Kiitos siitä, että olit pullantuoksuinen äiti ja nyt pullantuoksuinen mummo. Minusta ei siihen ole, joten lasten ja minunkin riemu on suuri, kun työpäivän jälkeen kotiin palatessamme huomaamme, että olet tullut vierailulle ja meillä tuoksuu kardemumma. Kiitos siitä, että minua odottaa silloin keittämäsi kahvi ja istut kanssani rupattelemaan.

Kiitos siitä, että ollessani synnytyssairaalassa kävit meillä siivoamassa. Perhehuoneessa poikasi kanssa ihastelimme prinsessaa eikä mies valitettavasti kotona jaksanut siivota valvottuaan ensin vierelläni melkein kaksi vuorokautta.

Kiitos siitä, että passaat poikaasi ja siinä sivussa minua ja lapsia. Hemmottelua ei ole maailmassa koskaan liikaa. Minusta on ihanaa, että annat lapsilleni palasen siitä onnellisesta lapsuudesta, jonka mieheni sai aikanaan kokea. Ehkä et ollut aina vierellä, kun pojat kiipesivät omenapuuhun tai rakensivat majaa, mutta olit aina olemassa, kun he todella tarvitsivat sinua.

Vierailija
10/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkahan äitimyyttiä aletaan romuttaa urakalla?

Tottakai on oikeasti rakastavia ihmisiä, entäs narsismi naisilla, äideillä? Miten se ilmenee? Äidillisyyttä hyväksi käyttäen, MINÄ olen niiiin kärsinyt, minä olen NIIIN halunnut aina parasta, voivotivoivoti...loputtomiin tunteiden hyväksikäyttöä ja pelailua tunteilla, rakkauden pihtailua tilanteen mukaan, syyllistämistä...et ole kuule elämää juuri nähnyt!!!

Vierailija
11/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlapsiaan hoitaa, vaikka itse äidillään lapsiaan hoidatti. Ei ole tarjoutunut, enkä kyllä pyydäkään. Toisten kotiin tunkeutuminen omilla avaimilla "siivoamaan" on kotirauhan rikkomista. Kerrankin hänen jäljiltään sängyssä oli jotain teräviä rautakappaleita. Parketit pilataan liian väljällä vedellä, mikrouuni kuurataan vimillä ym. Olisitko itse kiitollinen tuollaisesta?? Tai siitä, että kylässä ollessasi anoppilassa saisitte aina vatsataudin ruuasta? Tämäkö rakkautta??

Hän siivoaa aina, kun tulee meille, tulee AINA yllättäen, etten osaa varautua, leipoo mielellään jne. Minun ongelmani on se, että hän siivoaa silloin, kun minäkin olen kotona ja voisin siivota mutta haluaisin mieluiten istua hänen kanssaan ja jutella. Sen sijaan kun sain lapseni, ei hän kummallakaan kerralla ehtinyt siivoamaan eikä ensimmäisen vuoden aikana ylipäätään auttamaan. Ja silloinhan sitä apua olisin tarvinnut.

Mieleenikään ei tule arvostella häntä näistä asioista tai haukkua, mutta kyllä sanon ja aika kipakastikin, että en pidä siitä, että hän tulee meille siivoamaan ja että haluan hoitaa sen itse. Menee kuuroille korville. Tiedän jo, että on parempi antaa hänen hoitaa jotain ja mennä itse törkeästi istumaan sohvalle, niin hän turhautuu ja tulee itsekin hetken päästä. Sitten pitää vuolaasti kiitellä ja olla niin kiitollinen viikko tolkulla...

Ei ole helppoa mutta näin me teemme. Arvostamme hyviä välejä sukulaisiimme ja tajuamme ennen kaikkea sen, että anoppi TARKOITTAA HYVÄÄ. Ihan sama millä kuuraa sen lattian tai uunin, hänellä on hyvä tarkoitus. Voin kuurata itse perässä, enhän ole nähnyt vaivaa siihen ekaan kertaan, joten ei se ole minulta pois.

Aika uskomattomalta tuntuvat kirjoituksesi terävistä rautakappaleista sängyssä ja vatsataudin saamisesta anoppilasta - sopivasti mainittuna sivulauseessa. Jos uskot, että anoppisi yrittää vahingoittaa teitä, niin puhu miehellesi ja tehkää sitten vaikka rikosilmoitus. Näin mainittuna vaikutat katkeralta ja vikaa etsivältä kontrollifriikiltä, joka ei kestä, että miehen elämässä on muita tärkeitä naisia. Tuntuu ihan keksityltä jutulta nuo rautakappaleet ja vatsataudit. Jos saisin anopilta aina vatsataudin, en söisi siellä ja sanoisin, että en syö, koska saan täältä aina vatsataudin. Faktoja ei tarvitse piilotella ja siloitella. Kukaan ei syö paikassa, josta saa aina vatsataudin. Eikä kukaan siivoa rautakappaleita vuoteestaan kysymättä, miten ne sinne joutuivat.

Ei, en olisi kiitollinen siitä, että anoppi on kopioinut avaimen ja tulee salaa siivoomaan, mutta ongelmahan on miehen ja miehen kuuluu siihen reagoida. Oma mieheni on ärähtänyt äidilleen pari kertaa vähän rumastikin, ja heti on tullut tilanne paremmaksi. Asioista voi huomauttaa mutta ei siitä, että toisen tekemä hyvä teko ei miellytä, kun pesuainemerkki on väärää. Kuulostaa nipolta ja ilkeältä.

Vierailija
12/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka anoppini on kylmä kuin kivi.niin sittenkään en halua loukata häntä.

Vierailija
13/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ja erittäin lapsellinen luulo. Miksi anoppi siivoaa sinulla, siksi koska et itse osaa, kykene, et tee tarpeeksi hyvin. Anoppi siis paikkaa huonosti tehdyn jäljen.

Mikä ihme anoppimyytti teissä oikein lymyää? Ei ole olemassa vain hyvää tarkoittavia anoppeja ja äidillisiä anoppeja! On valtaa himoavia, vittumaisia, kurppia ämmiä jotka nauttivat jos parisuhteessanne menee huonosti! Siivoajat kehuvat siskoilleen -miehenne tädeille-, miehenne siskoille, miten heidän TÄYTYI siivota kun ei se miniä itse kykene! Kahvipöydässä piilovittuilevat -miehenne ei huomaa kieroudelta heittää mitään takaisin, sen vain naiset osaa- anopit saavat suurta tyydytystä siitä että miehenne ei puolusta teitä, sehän on osoitus siitä että miehenne on ÄIDIN POIKA nyt ja aina!

Vierailija
14/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että olet hoitanut ja kasvattanut minulle niin hienon miehen. Kiitos kaikesta siitä rakkaudesta, jota olet lastasi kohtaan osoittanut. Kiitos neuvoista ja lempeästä rohkaisusta, jonka turvin olet poikasi elämän tielle ohjeistanut.

Kiitos myös siitä, että ymmärrät ja osaat antaa tilaa pojallesi nyt, kun hän on minut vaimokseen valinnut. Kiitos hyväksynnästäsi, hyväsydämisyydestäsi. Kiitos että olet ottanut suuren rakkautesi piiriin myös minut ja vaikeinakin hetkinä voisimme luottaa sinun apuusi ja tukeesi. Kiitos että et laita poikaasi ja minulle niin rakasta miestäni valitsemaan meidän kahden välillä.

MIEHENI ansaitsee meidät molemmat. Kiitos anoppi!

Vierailija
15/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloinkahan äitimyyttiä aletaan romuttaa urakalla? Tottakai on oikeasti rakastavia ihmisiä, entäs narsismi naisilla, äideillä? Miten se ilmenee? Äidillisyyttä hyväksi käyttäen, MINÄ olen niiiin kärsinyt, minä olen NIIIN halunnut aina parasta, voivotivoivoti...loputtomiin tunteiden hyväksikäyttöä ja pelailua tunteilla, rakkauden pihtailua tilanteen mukaan, syyllistämistä...et ole kuule elämää juuri nähnyt!!!

Varmaan voisit kertoa meille, miten itse autat muita? Sanot, että pidät heistä hyvin paljon, mutta et nyt jouda tapaamaan, koska on niin paljon muutakin? Monet äidit (ja ihmiset yleensä) osoittavat rakkauttaan hoitamalla lastenlapsia, laittamalla ruokaa, siivoamallakin. Toivottavasti sinun anoppisi ymmärtää, että sinä et halua miehellesi mitään mukavia kokemuksia ja tunnetta siitä, että joku välittää. Sinusta miehellesi kuuluu nyrpeän ilmeesi katsominen ja sen vakuuttaminen, että hän rakastaa vain sinua.

Hyvät ja mukavat ihmiset saavat hyviä ja mukavia anoppeja. Sen sijaan itse äitimyytillä omaa miestään kahlitsevat ap:n kaltaiset saavat ansaitsemansa eli anopin, joka on aidosti äiti eikä mikään tyhjänruikuttaja.

Vierailija
16/16 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloutua fraasien taakse. Toistaa papukaijamaisesti 'suuria viisauksia' Mikä olikaan oma mielipiteesi? Ai niin, eihän sellaista olekaan. Herranjestas sentään, jos olisi!

milloinkahan äitimyyttiä aletaan romuttaa urakalla? Tottakai on oikeasti rakastavia ihmisiä, entäs narsismi naisilla, äideillä? Miten se ilmenee? Äidillisyyttä hyväksi käyttäen, MINÄ olen niiiin kärsinyt, minä olen NIIIN halunnut aina parasta, voivotivoivoti...loputtomiin tunteiden hyväksikäyttöä ja pelailua tunteilla, rakkauden pihtailua tilanteen mukaan, syyllistämistä...et ole kuule elämää juuri nähnyt!!!

Varmaan voisit kertoa meille, miten itse autat muita? Sanot, että pidät heistä hyvin paljon, mutta et nyt jouda tapaamaan, koska on niin paljon muutakin? Monet äidit (ja ihmiset yleensä) osoittavat rakkauttaan hoitamalla lastenlapsia, laittamalla ruokaa, siivoamallakin. Toivottavasti sinun anoppisi ymmärtää, että sinä et halua miehellesi mitään mukavia kokemuksia ja tunnetta siitä, että joku välittää. Sinusta miehellesi kuuluu nyrpeän ilmeesi katsominen ja sen vakuuttaminen, että hän rakastaa vain sinua.

Hyvät ja mukavat ihmiset saavat hyviä ja mukavia anoppeja. Sen sijaan itse äitimyytillä omaa miestään kahlitsevat ap:n kaltaiset saavat ansaitsemansa eli anopin, joka on aidosti äiti eikä mikään tyhjänruikuttaja.