Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää noi julkkisnaiset, jotka käy vatsan pienennys leikkauksessa

Vierailija
23.03.2012 |

rasvaimussa tai leikkaamassa vatsalaukun ja sen jälkeen kehuskelevat kuinka ovat laihtuneet pelkällä elämänmuutoksella.

Juuuuust! Miksei voi myöntää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se elämänmuutos on tehtävä

Vierailija
2/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole olemassa mitään vatsalaukkua ellei vyölaukkua lasketa sellaiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tavis tallaaja tekee noin, ärsyttääkö sittenkin, kun ei ehkä tule kertoneeksi, että lekurin veistä on tarvittu? Heei, kuka kehtaa kertoa? Not me!

Vierailija
4/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos leikataan! Ärsyttää vaan toi jeesustelu et joo elämäntapaa vaan muuttamalla tää oli mahdollista. Nyt mä juoksen, uin, hiihdän, bodypumppaan puolen tunnin välein.

EIkä tietoakaan löysästä nahasta, joka jää roikkumaan jos pullukka laihduttaa.

Tulee niin epätoivonen olo, kun sitä tietää, että realistisesti toi ei ole mitenkään mahdollista :(

Vierailija
5/8 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onham se totta se varmaan painoindeksinsa puolesta olisi lihavuusleikkaukseen päässytkin.

Vierailija
6/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha panta R.L:llä

Vierailija
7/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai noi pantaleikkaukset rupeaa olemaan jo vähän historiaa?

Vierailija
8/8 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ei niitä elämäntapoja toimeenpiteen jälkeen muuta niin ei siitä toimenpiteestä apua ole. Toki se voi tehdä laihtumisen helpommaksi, mutta saman muutoksen joutuu tehdä toimenpiteellä tai ilman ja jokaisessa toimenpiteessä on riskinsä, että ei se välttämättä ole oikotie onneen.

Sitä voi kanavoida oman katkeruutensa tsemppiin, että itse pystyy siihen ilmankin kun pohjimmiltaan on kyse siitä elämäntapamuutoksesta. Antaa julkkisten brassailla. Joo kyllä sitä rahalla saa kiristettyä sieltä täältä, mutta onhan ne kauneuskirurgiset toimenpiteet tavistenkin saatavilla vaikka tekeekin isomman loven talouteen. Ei sitä kannata ajatella pelkästään laihtumisen ulkonäköpuolta, terveellisillä elämäntavoilla saa jotain paljon tärkeämpääkin kuin timmin kehon, terveyden.

Ei sitä oikeasti kannata alkaa vertailemaan röllykkäänsä julkkisten mahanahkoihin. Minä olen normaalipainoinen, mutta vatsani on jäätävän ruma tein mitä tahansa johtuen raskausarvista. Voisihan sitä ärsyyntyä julkkisten mahanahkoista joita varmasti jotkut ovat korjailleet synnytysten jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi