Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tarkoittaa munakoison itkettäminen? Miten se tehdään? ev

Vierailija
23.03.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan hikoilla ja pyyhitään pois.

Vierailija
2/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja odotat, hetken kuluttua munakoiso "itkee" eli nesteet tulevat ulos. Voit pyyhkiä ne pois ja laittaa munakoisosta ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripottelen viipaleille suolaa

annat olla vartin, ehkä enemmänkin.

pyyhit nesteen pois.

Vierailija
4/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripotellaan suolaa viipaleille, annetaan levätä kunnes neste tulee pintaan. Pyyhitään kuivaksi ja kokataan. Näin varmistetaan ettei valmiista ruuasta tule liian vetistä.

Vierailija
5/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille tuo oli tarpeen tehdä, mutta nykyisin kaupoissa myytävät lajikkeet ovat miedompia, joten ei tarvitse itkettää, vaikka reseptissä niin sanottaisiin.

Vierailija
6/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuule säkin olisit voinut vähän miettiä mitä ravinteita menet ittees ottamaan, on nimittäin aika paksu tuo ympärysmitta ja kauheen turvonnut yleisvaikutelma.

Vierailija
7/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaat sen ketoon ja sanot sille että sillä on rumat kuoret tai jotain. Naurat päälle. Sit haukut sen äitiä tai isää. Koita sanoa läskiks kans vaikka ei oliskaan. Sitten kun ensimmäiset itkun merkit näkyy, näyttele hämmästynyttä ja sano että ei edes sun oma pikkusisko alkais noin pienestä pillittämään.

Vierailija
8/9 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot sille että kuule. Mun piti tehdä susta moussakaa juhlapäivällisille, mutta nyt kävikin niin että artisokat oli paljon parempia ja mä laitan sut koiranruokaan. Että sori ja elämä on.

Vierailija
9/9 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Minäkin haukuin tänään munakoison lyttyyn, kun kerran reseptissä käskettiin itkettää.

En tiennytkään, että sillä poistetaan kitkeryyttä ja vetisyyttä. Olen tähän saakka ihmetellyt, miten munakoisosta edes saa maistuvaa syötävää...