Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen luokalla on 9 tyttöä, voinko jättää heistä 3 kutsumatta synttäreille?

Vierailija
23.03.2012 |

Lapsi haluaisi kutsua luokaltaan 5 kaveria juhliinsa ja näin jäisi 3 tyttöä ulos juhlista. Juhliin tulee myös muita kavereita, joten siksi nämä tytöt eivät olisi "kutsuvieraslistalla". Itseä jotenkin kaihertaa, jos noin pieni joukko jätetään kutsumatta, mutta kun eivät millään mahdu mukaan budjetin ja tilan takia... Eli onko julmaa jättää heidät kutsumatta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, jos yksi jäisi kutsumatta niin olisi eri asia.

Vierailija
2/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan pojista kolme jäi kutsumatta. Ei ollut ongelma, kun eivät hekään ole kutsuneet kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kolme on aika vähän jätettäväksi ulkopuolelle

Vierailija
4/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vähän tasaisempaa ;) Mut ei kai se niin pienestä ole kiinni. Kunhan ei koskaan tule tilannetta, että vain yksi jää kutsumatta.

Me muuten järkättiin aina pihakavereille omat synttärit, ja luokkakavereille omansa. Ettei porukkaa olisi liikaa kerralla. Ja vielä sukulaisille yhdet juhlat.... Onneksi poika on jo 15-vuotias =)

Vierailija
5/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 voisi kutsua ja loput jättää kutsumatta, mutta ei niin, että noin pieni joukko jää kutsumatta.

Vierailija
6/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on ulkoistettu ja enempää ei voida kutsua.

Oma lapseni on poika.

Ei monet muutkaan kutsu kaikkia.

Siihen kyllä tottuu ettei pääse aina kaikkien synttäreille.

Omanikaan ei aina pääse ja hetkessä se unohtuu.

Vierailija
7/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsuisin 5, jättäisin 4 olis vähän tasaisempaa ;) Mut ei kai se niin pienestä ole kiinni. Kunhan ei koskaan tule tilannetta, että vain yksi jää kutsumatta.

eli synttärisankari + 8 mahdollista kutsuttavaa?

Vierailija
8/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta julmaa se silti on noita ulosjääviä kohtaan.

Vierailija
9/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei itse synttärisankari saa edes päättää ketä kutsuu. En ymmärrä!

Kyllä tämmöisiä pettymyksiä täytyy oppia kestämään ja jokainen ymmärtää ettei pääse synttäreille jos ei edes ole päivänsankarin kaveri.

Vierailija
10/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kutsuin ala-asteikäisenä "diskosynttäreilleni" kaikki luokan tytöt, mutta vain söpöimmät pojat :S Nyt kyllä harmittaa aikuisena, että miten olin nii julma :D

Mutta eiköhän lapsi saa päättää kenet kutsuu, aikuiset tosin voisivat ylipuhua niin että ei jää joku yksin ulkopuolelle.

Vierailija
11/11 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen itsekin tehnyt. Olen ottanut syyt niskoilleni sanomalla lapselle, että kertoo äidin luvanneen kutsua vain esim. sen viisi luokkakaveria. Ehkä ne kolme siitä selviävät eteenpäin. Yhden kutsumatta jättäminen olisi jo eri asia.

Synttäripuuhat ovat tosiaan lähteneet aika lailla lapasesta. Isot likatkin oottavat jotain kaverilahjaa. Ymmärtäisin, jos olisi 2-3 vee, jota harmittaa, etteivät he saa tällä kertaa lahjoja. Olenkin supertylsä mamma ja boikotoin koko kaverilahjahommaa.