Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teillä 30+ noita värikkäitä housuja/farkkuja?

Vierailija
22.03.2012 |

vai onko hölmönnäköistä liian teiniä jos yli 30v kulkee keväällä/kesällä värikkäissä pillifarkuissa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeilin värifarkkuja. Olisin halunnut keltaiset tai punaiset, mutta ne oli loppuneet. Pinkit ja vaaleanvihreät oli mun päällä ihan nounou! En siis vielä ostanut, vaikka mieli teki.

Vierailija
42/47 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 50 v, käyttää kirkkaanpunaisia housuja. Ei tosin pillifarkkuja (kenellä ne edes näyttää hyvältä paitsi tytöillä, jotka eivät vielä ole saavuttaneet sukukypsyyttä?). Teinimäisyys tai tätimäisyys tulee siitä muusta, mitä laitat, ei pelkkä housujen väri vielä ratkaise.

Ostin ne viime kesänä ja ne on kyllä kapeat, mutta ei ihan pillit. En ole osannut ajatellakaan, että värifarkut olisivat teinivaatteita. Ikää mulla on 52.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muutama vuosi taakseppäin punaiset kapeat housut yhdissä juhlissa. Näyttivät todella hyvältä tyylikkään jakun kanssa. Nuorensivat, mutta asu pysyi silti ikäiselleen sopivana. Mummini oli tuolloin siis 71.

Vierailija
44/47 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse valkoisista pllifarkuista "värilliset". Uitin niitä viime kesänä kuralätäkössä ja saivat kauniin ruskean värin...

Vierailija
45/47 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
46/47 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja. Cubukseen ja h&m:lle tullut paljon värikkäitä housuja. Mihin yläosiin niitä yhsitäisi tai minkävärisiä 30+ käytätte ja joko niitä käytätte vai odotatteko kesää?

ap

Vierailija
47/47 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mintunvihreät farkut yhdistettynä vaaleaan yläosaan. Yläosana ollut mm. luonnonvalkoinen "pitsi"paita, läpikuultava liehukepaita ja beige neule. Olen tasan 30, enkä kokenut oloani liian teiniksi. Yhdistelmät, joissa käytetään monta eri väristä osaa, ovat omaan makuuni liian huomiotaherättäviä. Se ei kuitenkaan liity sinänsä ikään, vaan enemmän tyyliin. Olen tyyliltäni melko klassinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä