Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin seksiä komean miehen kanssa ja mitä kävikään!! Voi nolous!

Vierailija
22.03.2012 |

Olen salaa haaveillut noin vuoden ystäväni veljeä joka on todella seksikäs! Nyt vihdoin sain hänet sänkyyni. Suutelimme ja olin niin märkä etten ole ikinä ollut. Kun hän työntyi sisääni ja sekstailimme lähetyssaarnaaja asennossa hetken, kuului kauhean voimakas ja ruma pieruääni!!! Että hävetti. Mies katsoi minua hetken ja kun änkytin ja yritin selittää etten se minä ollut jne. Sitten huomasin jo veltostuneen kullin. Mies veti housut jalkaansa, kävi kylppärissä ja lähti kun jäin nolona sänkyyn. Että hävettää. Tästä on noin puolituntia. Olen polttanut varmaan viisi vitutus röökiä. Ähhh. Ja varmasti tulen tätä ystäväni miestä vielä näkemään, viimeistään viikonlopun pippaloissa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:26"]

Tässä taas yksi perustelu sille, että seksiä kannattaa harrastaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voi puhua näistä asioista nolostumatta. Tuo ap:n tilanne kuulostaa ihan keskenkasvuisten nuorten touhuilta.

[/quote]

Mikä on ap? :O Anteeks TOSI tyhmä kysymys..

Vierailija
42/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2012 klo 21:29"]

Olen salaa haaveillut noin vuoden ystäväni veljeä joka on todella seksikäs! Nyt vihdoin sain hänet sänkyyni. Suutelimme ja olin niin märkä etten ole ikinä ollut. Kun hän työntyi sisääni ja sekstailimme lähetyssaarnaaja asennossa hetken, kuului kauhean voimakas ja ruma pieruääni!!! Että hävetti. Mies katsoi minua hetken ja kun änkytin ja yritin selittää etten se minä ollut jne. Sitten huomasin jo veltostuneen kullin. Mies veti housut jalkaansa, kävi kylppärissä ja lähti kun jäin nolona sänkyyn. Että hävettää. Tästä on noin puolituntia. Olen polttanut varmaan viisi vitutus röökiä. Ähhh. Ja varmasti tulen tätä ystäväni miestä vielä näkemään, viimeistään viikonlopun pippaloissa.

[/quote]

Ja ensimmäisenä ton jälkeen sulle tuli mieleen, että täytyypä jakaa tätä vauva.fi:n keskuslepalstalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:20"]

siis olettko jotenkin sosiaalisesti estyneitä vai miksi mies lähti heti pois ja sinäkään et hänelle muuta kuin änkyttänyt? normaaleja ääniä nuo "pillupierut" ei siinä ole mitään noloa. ihmettelen teidän molempien reaktioita. ja ihmettelen kyllä syvästi miten tuo mies tuollaisen asian takia lähti. korkeintaan olisi pitänyt nauraa ja sitten vaikka jatkaa lämmittelyä ja panna uudestaan :)

[/quote]

Kyllähän tää nyt naurattaa jälkeenpäin, mua ainaskin. Ei pitäis olla niin draamaattinen. Mutta kyllähän mä säikähin että voi hele nyt se ei enää halua mua kun käyttäydyin niin, itse kun sitä miestä haluan niin, mutten usko että se nyt oli siitä millään. Luuli tietty etten minä enää halunnut kun rupesin tuskailemaan sitä POKS ääntä. Olen siis tavannut tän miehen sillain ettei oo kauaakaan, olin toisakertaa sen luona ja jännitän kaikkea mahdollistamitä voin. Mut nyt täytyy ens kerralla jo sen verran rentoutua etten ihan oo siellä sillei APUA kaikki.

Terkut vaan, tyttö 18v

Vierailija
44/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harrastin seksiä kolmen miehen kanssa ja mitä kävikään!! Voi nolous!". Joka kerta luen tuon otsikon vahingossa noin, kun tää näkyy tuossa keskustelupalkissa. Mikä mua vaivaa...

Vierailija
45/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku päätti nostaa ikivanhan aloituksen, PLÄÄH.

Vierailija
46/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:53"]

Taas joku päätti nostaa ikivanhan aloituksen, PLÄÄH.

[/quote]

MINÄ! Oon pahoillani :(

Vierailija
47/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hitto. Aika outo mies. Minä olisin alkanut liukastamaan peräaukkoa ja sovitellut jäykkää siitintäni sinne. 

Yleensä pieru on rakastelussa vihjaus siihen että tahtoo kakkoseen. Mies ei siis tajunnut vinkkiäsi.

Vierailija
48/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:31"]

[/quote]

Hitto. Aika outo mies. Minä olisin alkanut liukastamaan peräaukkoa ja sovitellut jäykkää siitintäni sinne. 

Yleensä pieru on rakastelussa vihjaus siihen että tahtoo kakkoseen. Mies ei siis tajunnut vinkkiäsi.

[/quote]

Tiedän! Sovittelemalla ja ohjaamalla hitaasti ja kiltisti siihen pyllynsuulle ja kun aukko antaa periksi niin varovasti ohjaten pienten nykäysten saattelemana sitten pidemmälle. Kyllä siinä se on. Pieru tosiaan on vihje, mutta luulen että ap:n tapauksessa se saattoi olla vain tuoksuva vanhinko :(

Vierailija
49/49 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies, jos ei tiedä, mikä on pillupieru. =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän