Harrastin seksiä komean miehen kanssa ja mitä kävikään!! Voi nolous!
Olen salaa haaveillut noin vuoden ystäväni veljeä joka on todella seksikäs! Nyt vihdoin sain hänet sänkyyni. Suutelimme ja olin niin märkä etten ole ikinä ollut. Kun hän työntyi sisääni ja sekstailimme lähetyssaarnaaja asennossa hetken, kuului kauhean voimakas ja ruma pieruääni!!! Että hävetti. Mies katsoi minua hetken ja kun änkytin ja yritin selittää etten se minä ollut jne. Sitten huomasin jo veltostuneen kullin. Mies veti housut jalkaansa, kävi kylppärissä ja lähti kun jäin nolona sänkyyn. Että hävettää. Tästä on noin puolituntia. Olen polttanut varmaan viisi vitutus röökiä. Ähhh. Ja varmasti tulen tätä ystäväni miestä vielä näkemään, viimeistään viikonlopun pippaloissa.
Kommentit (49)
Minun päälläni , kun touhuat, saat piereksiä ihan vapaasti
Hih, mullakin menee melkein aina ilmaa sisään doggy stylessa, ja joskus ihan kunnon pärinä kuuluu miehen paukuttaessa! Vaan panomies kun on, niin ei haittaa. ;)
Ainakin mun mies on sanonut että emätinpierut tuntuu munan varressa. Että kyllä sen erottas onko the pieru vai emätinpieru
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:20"]
siis olettko jotenkin sosiaalisesti estyneitä vai miksi mies lähti heti pois ja sinäkään et hänelle muuta kuin änkyttänyt? normaaleja ääniä nuo "pillupierut" ei siinä ole mitään noloa. ihmettelen teidän molempien reaktioita. ja ihmettelen kyllä syvästi miten tuo mies tuollaisen asian takia lähti. korkeintaan olisi pitänyt nauraa ja sitten vaikka jatkaa lämmittelyä ja panna uudestaan :)
[/quote]
kokemattomia lapsia molemmat. Kyllä se siitä.
Voi eei D:: aina sillon tapahtuu kun vähiten toivoo xD
Oisit sanonu "oho, tuli pillusta".
[quote author="Vierailija" time="22.03.2012 klo 21:58"]
Pieru on pikkujuttu verrattuna sukurutsaukseen.
[/quote]
mis täs on suku rutsausta ?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:20"]
siis olettko jotenkin sosiaalisesti estyneitä vai miksi mies lähti heti pois ja sinäkään et hänelle muuta kuin änkyttänyt? normaaleja ääniä nuo "pillupierut" ei siinä ole mitään noloa. ihmettelen teidän molempien reaktioita. ja ihmettelen kyllä syvästi miten tuo mies tuollaisen asian takia lähti. korkeintaan olisi pitänyt nauraa ja sitten vaikka jatkaa lämmittelyä ja panna uudestaan :)
[/quote]
Näin tilanteen mielessäni Kaurismäki-tyylisesti. Ei puhetta, vain änkytystä, synkkänä pois, tupakkaa... :D
Siis minkä ikäisiä nämä "pieru pääsi, pissit tuli kakka lurahtaisi housuun"-tyypit on? Näitä typeriä aloituksia on nyt joka päivä. Vissiin lapset lomalla tylsistyneenä?
Jos nyt jompaa kumpaa pitää noista pillupieruista syytellä, niin kyllä se syyttävä sormi osoittaa mieheen päin. Sitä kun voi panna niinkin ettei samalla pumppaa naista ilmapalloksi... Aika estyneitä olette jos moiset sivuäänet latistaa tunjelman tiehensä ja mieskin luikkii pakoon.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:20"]siis olettko jotenkin sosiaalisesti estyneitä vai miksi mies lähti heti pois ja sinäkään et hänelle muuta kuin änkyttänyt? normaaleja ääniä nuo "pillupierut" ei siinä ole mitään noloa. ihmettelen teidän molempien reaktioita. ja ihmettelen kyllä syvästi miten tuo mies tuollaisen asian takia lähti. korkeintaan olisi pitänyt nauraa ja sitten vaikka jatkaa lämmittelyä ja panna uudestaan :)
[/quote]
Sitä kuulkaas varmaan hävetti kun lakkas stondaamasta!! Normi miestä ei tollaset jutut haittaa ja ne jatkaa jyystämistä niinkuin ei mitään ; )
Älä vaan, mulle kävi eilen sillain että olin yhden ihanan miehen luona, siinä sitten alettiin sänkyhommiin, asento vaihtu melkolailla lennosta. No mies otti sitten takaapäin, VOI ELÄMÄ hävetti niin paljon kun tää vaan painaa ja mulla oli varmaan kaks litraa ilmaa alapäässää ja se tuntuu niin inhottavalle, kun ois joku ilmapallo perseessä. No aattelin et päästän sillain hiljaa ne ilmat ulos. MITÄVIELÄ siis jotain ihan järkyttäväää, kauhee POKS siis niinku jostakin pyssyn suusta sellanen hirvee PAM kuulu kun emätinpieru vähän räjähti, ette usko kuin hävetti! Sanoin siinä vielä sen jälkeen et OHO D:
Hommat loppu siihen kun aloin kiemurrella ja sadatella ilmoja pillussa, sanoin vielä että ihan perseestä tollanen <- paras sanavalintakin vielä. No mies kävi pesemässä kädet kun valuin kun vesiputous kun se sormetti. Ja haki vettä, pyysin kans ja makasin alasti sen sängyssä. Tuli se sitten viereen ja kysy et joko ilmat läks, et ei se haittaa meneehän sitä sinne pakosti.. Mua hävetti niin paljon... Ja ärsyttää että se homma jäi kesken SEN takia! Jäin sinne siis yöksi. Voi elämä.. No sille nyt ei enää voi mitää.. Aion kyllä pyytää vielä uudestaan tämän miehen luokse yöksi, ei kyllä saa tää juttu jäähä nyt mihkään tommoseen, täytyy vaan sanoo sille ens kerralla jos nyt päästään sänkyyn asti et vältettäskö niit asentoja joissa pillulaulaa... <- anteeks kauhee kielenkäyttö..
Oon muuten 18v ja masentaa ajatella että oisin joku ämpäripillu jo nyt..? Vai miten päin se nyt sitten menee et tollasia TÖRKEITÄ PAKAHDUKSIA tulee, ei siis todellakaan mitään tuhnuja tai pieniä pieruja vaan niitä ei oikeesti voi olla kuulematta.
SORI, oli pakko avautua.
Mun mielestä se mies oli nolo, kun tuolla tavoin lähti epäkohteliaasti kesken kaiken pois. Ehkä hän puolestaan häpesi pehmennyttä penistään.
Tässä taas yksi perustelu sille, että seksiä kannattaa harrastaa sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa voi puhua näistä asioista nolostumatta. Tuo ap:n tilanne kuulostaa ihan keskenkasvuisten nuorten touhuilta.
Mitäs avoit suusi?! Ei ihme, että veltostui.