Paras laihdutusvinkkisi?
Kommentit (5)
silloinkin kohtuudella (ettei mätä koko viikon edestä).
Syö 3 kertaa päivässä, 5-6h väliajoin, ei mitään aterioiden välillä, paitsi paljon vettä. Vältä sokereita, jätä viljat ja tärkkelykset. Käytä rasvaa niin, ettei tule nälkää. Ja syö kasviksia paljon ja proteiinia tarpeeksi.
Sen ei tarvitse aina maistua tavattoman hyvältä... Tää oli ihan oikeasti suuri oivallus. :) Toki nautin hyvästä ruoasta siinä missä kuka tahansa, mutta JOKA aterian ei tarvitse olla suuri makuelämys, vaan puuro/näkkäri/maustamaton rahka tms. ajaa saman asian -> vie nälän.
muutoksia. Itse aloitin jättämällä sokerin pois kahvista. 3 perunan sijaan syön vain yhden ja otan kasviksia enemmän lautaselle. Illan voileipämättöä olen hillinnyt, 4 paahtoleivän sijaan syön yhden ruisleivän ja yhden paahtoleivän. Päälle juustoa TAI leikkelettä, ei molempia ja paljon kasviksia.
Kokonaisen pizzan sijaan syön puolikkaan, hampurilaisellakin voin käydä, mutten ota ranskalaisia, limsakin lightia.... Mulla ei onnistu jos pitäisi kaikesta kieltäytyä.
ettei tule nälkä ja ahmimispuuskaa. Syö kerralla 200-300kcal ja katso, että proteiinia tulee riittävästi ja rasvaa vähän. Vihanneksia 500g päivässä.