Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit kannattaa kiertää kaukaa!

Vierailija
22.03.2012 |

-he epäonnistuivat parisuhteessa, totaalisesti.

-haluavat miehen lapsentekoa varten, ei rakkautta varten

-käyttävät hyväksi samalla elättämistä

-kaiken pitäisi pyöriä lapsen ympärillä, parisuhdetta ei saa olla

-uusien miehien jopa pitäisi elää yh-n lapsen ehdoilla, mitä ihmettä? Todella itsekästä kuvitelmaa..

-seksielämää ei ole eikä tule, yh:lla ryttynen ja löysä alapää

Yh-äideillä ei ole annettavaa, he vain ottaa, rakkautta miehelle ei kyetä antamaan, ei kyetä rakastamaan, lapsi pitäis olla kaikkien silmäterä eikä muuta elämää ole. Mies saa siis paapattavan äidin, ei vaimoa.

Miksi ottaa yh? Kun ei heistä mitään rakkautta ja onnea saa, arvostamatonta ja kunnioittamatonta elämää miestä kohtaan. Hyväksikäyttöä myös samalla..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako taas olla avohoidon potilas liikenteessä?

Vai oikeastiko joku yh-äiti tarjosi aloittajalle kakkossijaa elämässään, mistä kumpusi moinen katkera tilitys?

Vierailija
2/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tutteli-provonkin...

Koita lujemmin, kyllä se siitä kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän mielikuvitusta kehiin.

Vierailija
4/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-he epäonnistuivat parisuhteessa, totaalisesti.

No, se on myönnettävä. Mutta niin epäonnistui mieskin.

-haluavat miehen lapsentekoa varten, ei rakkautta varten

Päinvastoin! Lapseni olen tehnyt, ei lisää kiitos. Ennen kaikkea haluan rakkautta, kumppanuutta, seksiä!

-käyttävät hyväksi samalla elättämistä

Ei tämäkään osu. Elätän itse itseni ja lapseni.

-kaiken pitäisi pyöriä lapsen ympärillä, parisuhdetta ei saa olla

Lapset ovat luonnollisesti ykkösiä, väkisinkin, mutta juurikin se, että olen kerran eronnut, on saanut minut ymmärtämään parisuhteen tärkeyden ja sen, että siihen on satsattava.

-uusien miehien jopa pitäisi elää yh-n lapsen ehdoilla, mitä ihmettä? Todella itsekästä kuvitelmaa..

No ei tietenkään, mutta jos perheeksi muodostutaan oletan, että me molemmat eläisimme perheen ehdoilla.

-seksielämää ei ole eikä tule, yh:lla ryttynen ja löysä alapää

Ei totta tämäkään. Pilluni on aivan ennallaan, mitä kireyteen tulee. Ulkonäöstä en osaa sanoa, koska en ennen synnytystä koskaan ollut katsonut alapäätäni. Elämää nähneenä ja naiseuteni löytäneenä, koen olevani seksikkäämpi kuin koskaan. Pidän itsestäni huolta, mutta ennen kaikkea pidän itsestäni!

- Yh-äideillä ei ole annettavaa, he vain ottaa, rakkautta miehelle ei kyetä antamaan, ei kyetä rakastamaan, lapsi pitäis olla kaikkien silmäterä eikä muuta elämää ole. Mies saa siis paapattavan äidin, ei vaimoa.

Minulla on valtavasti annettavaa, mutta toki haluan myös, että minulle annetaan. Vastavuoroisuuden ja tasavertaisuuden nimiin vannon viimeiseen asti. Paapattaa en taida osata, tosin vaimoksikaan en kenellekään enää ryhdy. Intohimoisen rakastajan, luotettavan kumppanin ja hyvän ystävän minusta kyllä saisi.

Ap:n kaltaiselta syvästi katkeroituneelta sen sijaan on vaikea kuvitella saavan yhtään mitään hyvää kenenkään. Surullista.

Vierailija
5/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kyllä kannattaa ja ottajia eli mukavia ja fiksuja miehiä meille yh-äideille kyllä löytyy. Yhtä heistä olen tapaillut vuuoden ja kehitämme suhdettamme rauhassa ilman mitään hössötystä uusperheestä!

- lapset ovat molemmilla jo tehty, joten nautimme seksistä ihan muissa tarkoituksissa;)) Ihanaa!

- olen hakenut aikuista ja parisuhdetta ja sen myös sain!

- hoidan omat lapseni ja heidän harrastuksensa, jolloin Rakkaani halutessaan voi tehdä, mitä han haluaa! Useimmiten haluaa mukaan!Katsomaan pelejä, uimaan, laskettelemaan, golfaamaan etc

- ihana seksielämä ja löysyydestä ei ole tietoakaan, kiitos sektion ja ahkeran liikunnan.

- Rakkaani mielestä parasta seksiä ikinä ja voin omalta osaltani sanoa myös samoin.

- Rakkaallani on on oma Äiti, joten hän ei toista sellaista halua/tarvitse. Muuten "paapon" ja ilahdutan häntä monni eri tavoin ja saan itse samaa kohtelua ja huomionosoituksia.

- tienaan sen verran hyvin ja asun velattomassa tilavassa asunnossa, joten en tarvitse elättäjää kuten eivät myöskään lapseni! En muutenkaan koskaan käytä ihmisiä hyväkseni!

- arvostan Rakastani ja hän minua. Voiko enempää toivoa??

Joten sinulle trolli: metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi