Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö joku tosiaan YÖLLÄKIN rintsikoita?

Vierailija
22.03.2012 |

Aina tämä palsta jaksaa naurattaa :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä silti pitää rintsikoita yöllä? ;D

Vierailija
2/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muista ottaa niitä lähellekään aina pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sopivia niin ei edes huomaa että ne on päällä:D

Vierailija
4/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä rintaliivejä ei olekaan etteikö niitä muka nukkuessa huomaisi olevan. En voi käsittää. Muttei mun tarviikaan.

Vierailija
6/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä silti pitää rintsikoita yöllä? ;D

>:(

Vierailija
7/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden, ja imetysrintsikoita käyttänyt öisin.Eikä roiku, tai rintsikat tunnu ja häiritse, kun ei ole niitä kaaritukia.

Vierailija
8/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin siihen asti, kun vauva oli n. 4 kk ikäinen, sen jälkeen toinen rinta ei enää vuotanut toisesta imettäessä. Muuten en kyllä ole rintsikoita öisin käyttänyt.

Vierailija
9/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisikäni ja aion jatkaa edelleen. Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi kaikkien meidän isotissisten puolesta. Jos minullakin olisi a-kupit niin en ehkä käyttäisi rintsikoita öisin(kään).

Vierailija
10/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on a-kupit. Käytän aina kaarituettomia eikä niiden huomaa olevan päälläkään.

Vierailija
11/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla kovin mukavat eikä se tarvitsisi niitä yöllä (eikä kyllä välttämättä edes päivällä). Mutta ehkä se on sama juttu kuin sorumuksen kanssa, jos se on aina sormessa, sitä ei edes huomaa, mutta jos ottaa yöksi pois, se tuntuu vähän ikävältä päivälläkin....

Vierailija
12/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on isot tissit, mutten silti pidä rintsikoita yöllä, ja vapaapäivinä menen suurimman osan päivästä ilman. Mulla on hyvä malli, joka mukava päällä, mutta silti otan heti pois kun voin. Olen myös neljä lasta imettänyt päivin öin, enkä silti pystynyt yöliivejä pitämään kuin ehkä pari ekaa viikkoa, jolloin suihkusi kunnolla siitä missä vauva ei ollut. Sen jälkeen nukuin tiukassa t-paidassa, jonne laitoin taitetun harson vapaan rinnan kohdalle.

Vierailija
13/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulloin en.

Vierailija
14/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisikäni ja aion jatkaa edelleen. Pyydän mitä nöyrimmin anteeksi kaikkien meidän isotissisten puolesta. Jos minullakin olisi a-kupit niin en ehkä käyttäisi rintsikoita öisin(kään).

on D-kupit, etten ihan pieneksi sanoisi.

-10-

Ja silti en käytä. Ja kotonakin olen ilman.

Vierailija
15/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta loppuun. Ei huvita kastella sänkyä. Meijerit toimivat erittäin tehokkaasti.

Vierailija
16/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siihen on joku syy, niin miksi pitää nauraa. Itse saatan satunnaisesti pitää rintsikoita myös yöllä ja syynä siihen on se, että ennen menkkoja rinnat ovat todella arat ja kipeät. Yksin nukkuessa en välttämättä, mutta seurustellessani kyllä kun aina on olemassa se riski, että toinen vahingossa tökkää rintaa tai jos nukun kyljelläni, niin vahingossa litistää sitä kääntyessään, kun noilla tisseillä kuitenkin jonkun verran kokoa on.

Mutta saa toki nauraa, jos siltä tuntuu...

Vierailija
17/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku tosiaan YÖLLÄKIN rintsikoita? Aina tämä palsta jaksaa naurattaa :)

Vierailija
18/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kun toisesta imi niin toinen valutti, eikä mikään suoja olisi pysynyt ilman liivejä paikallaan.

Muuten en käytä liivejä öisin, vaikka kuppikoko on F. Tykkään nukkua rinnat "vapaana" :)

Vierailija
19/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kahden lapsen imetystä naureskelin minäkin kaikille rintaliiveissä nukkuville, vaan en pysty enää ilman nukkumaan. Mua ärsyttää, kun tissien aluset hikoilee ilman liivejä. Kuppikoko on F.

Vierailija
20/27 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura vaan ihan rauhassa. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän