Onko kannattavaa mennä työharjoitteluun kun otetaan huomioon päivähoitomaksut ym.?
Enkä saa harjoittelun jälkeen työpaikkaa kyseisestä paikasta,niin onko tässä mitään järkeä?Paljonkohan tuo päivähoito suunnilleen maksaa,kun kyse on perhepäivähoitajasta vai onko sillä taloudellisesti merkitystä?Mies tienaa n.2000€/kk.
Kommentit (11)
Jos on niin siihen päälle maksetaan verottomana 9e päivä (ei huomioida myöskään hoitomaksua laskettaessa).
Eli tuo tekee 180e/kk lisää rahaa, käy laskemassa paljonko teidän hoitomaksut olisi.
siis saan sen 9€/päivä+työttömyyskorvaus n.500-600€kk.
Noita hoitomaksulaskureita löytyy netistä, ja muista että työkkäri lasketaan 21,5 kertoimella,eli päivän työkkäri x 21,5
ja palkkatuloihin taidettiin myös lisätä 5%
mä olin työkkärin koulutuksessa ja sain vajaa 1000€ käteen ja mies tienasi noin 2000€ - verot niin muistelen että mein hoitomaksut ois ollu joku 40€...
Jos on niin siihen päälle maksetaan verottomana 9e päivä (ei huomioida myöskään hoitomaksua laskettaessa).
Eli tuo tekee 180e/kk lisää rahaa, käy laskemassa paljonko teidän hoitomaksut olisi.
sitä huomioida?No tämähän muuttaa asian...On kyseessä työkkärin rahalla harjoittelu.
Palkaton orjatyö on ihmisten hyväksikäyttöä!
Palkaton orjatyö on ihmisten hyväksikäyttöä!
mutten tällä vie keltään oikeaa työpaikkaa,muuten en suostuisikaan kun on niin kamalia kokemuksia.Vai pitäisikö sanoa pettymyksiä.
noilla tuloilla teidän hoitomaksu olisi n. 100-130e joten muutaman kympin jäisitte plussan puolelle.
noilla tuloilla teidän hoitomaksu olisi n. 100-130e joten muutaman kympin jäisitte plussan puolelle.
laskemassa oman kuntani sivuilta ja maksu oli 18€.
ap
laskemassa oman kuntani sivuilta ja maksu oli 18€. ap
miehen tulot brutto 2000e ja minun työmarkkina tuki n.600e yhteensä 2600e.Menikö jotain väärin?
ap
siis saan sen 9€/päivä+työttömyyskorvaus n.500-600€kk.