Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perhepäivähoitajat! Tuleeko koskaan huudettua lapsille?

Vierailija
22.03.2012 |

Olen yrittänyt olla huutamatta ja pysyä mahd kärsivällisenä. Aika hyvin onnistunutkin. Joskus tulee ylilyöntejä ja silloin kyllä asia jää vaivaamaan mieltäni pitkäksi aikaa. Hommaa hankaloittaa se, että oma lapseni on ryhmässä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ääntä usein pakko korottaa, koska lapset ei muuten kuule. Esim.kun lähdetään ulos ja pitäisi alkaa pukemaan. Mulla kans oma lapsi ryhmässä

Vierailija
2/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiltä, että millainen palkkaus teillä on?

oletteko yksit. vai kunnallisena?

Montako lasta?

Olen päiväkodissa töissä, mutta perhepäivähoitajan työ on alkanut tuntua omemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitolapsille korottanut ääntä. Harvoin kyllä tarvitsee.

Vierailija
4/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä minäkin joskus joudun ääntä korottamaan. Huutamista en tosiaan harrasta.

Mulla peruspalkka on vähän vajaa 1700 e.

Vierailija
5/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiltä, että millainen palkkaus teillä on? oletteko yksit. vai kunnallisena? Montako lasta? Olen päiväkodissa töissä, mutta perhepäivähoitajan työ on alkanut tuntua omemmalta.

n. 400e per lapsi, eli 4 lapsesta saa palkkaa n.1600e kuukaudessa. Päälle kokemus- tai henkilökohtaiset lisät.

Kulukorvaus on 4,75e/lapsi/päivä todellisten hoitopäivien mukaan.

Vierailija
6/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen jää reilu 1200e, josta maksan oman lapsen hoitomaksua (saan hänestä palkkaa, mutta hänestä maksetaan myös hoitomaksu) Kulukorvauksia saan lapsista yht.n.250e/kk

Vierailija
7/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuda hoitolapsille, enkä omillekkaan. Olen opetellut ratkaista huutamisen ennakoimisella ja muutenkin hyvillä käytöstavoilla.

Enpä silti usko,että sillä on mitään sen kummempaa haittaa lapsiin, tärkeintä on sanat mitä huudat. Omia voimia ja hermoja kannattaa säästellä ja opetella eroon huutamisesta. lapset nopeasti turtuu siihen, eikä se kohta edes tehoa, niin kuin aikaisemmin. :)

Vierailija
8/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuda hoitolapsille, enkä omillekkaan. Olen opetellut ratkaista huutamisen ennakoimisella ja muutenkin hyvillä käytöstavoilla.

Enpä silti usko,että sillä on mitään sen kummempaa haittaa lapsiin, tärkeintä on sanat mitä huudat. Omia voimia ja hermoja kannattaa säästellä ja opetella eroon huutamisesta. lapset nopeasti turtuu siihen, eikä se kohta edes tehoa, niin kuin aikaisemmin. :)

Vierailija
9/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei hoitolapsille. Se vaan, että jos omalle huutaa niin kyllä siinä ne muutkin kärsii

Vierailija
11/13 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkausta koskevaan kysymykseen:)

Vierailija
12/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äänensävy muuttuu napakammaksi jos lapset eivät ota kuuleviin korviinsa sanomisiani. Olen yksityinen pph ja käteen jää vähän yli 2000e kuussa, neljä täysipäiväistä hoitolasta.

Vierailija
13/13 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palkka on mulla hirveän paljon pienempi kuin yksityisillä. Käteen jää vajaa 1800 kulukorvauksineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän