Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä Tuksu-pimento! Mitä sille kuuluu??

Vierailija
22.03.2012 |

Missä on kaikki Tuksu-uutiset?! En kestä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksu etsi siskonsa kanssa vuokralaista heidän kämppäänsä. Ilmoituksessa luki vielä että mielellään mies.

Siis että tulis kolmanneksi.

Vierailija
2/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta? Kertokaa lisää! Kuvia, videoita!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv5:llä ohjelma klo 20.00 Johanna Tukiaianen: Vuosi elämästäni. Jos se auttaisi?

Vierailija
4/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Haluan korjata edellista blogiani sen verran, etta tunsin siis kyseisen miljonaari aidin vuonna 2000 kun opiskelimme yhdessa ja tyoskentelimme Stockmannilla, en todellakaan ole sita mielta, etta han on talla hetkella ilkea, toykea yms yhtaan mitaan, meidan tuntemisestammehan on niin kauan aikaa.

Ja olen hyvin pahoillani, etta han joutui suoraan sinne Pasilan poliisivankilaan, alkaa nayttamaan silta, etta kohta kaikki suomalaiset ja ulkomaalaisetkin julkkikset paatyvat sinne, jos nyt ajatellaan myos Adam Lambert ja Sauli Koskinen kohua, ja ajojahtia juristi Ripattia vastaan. Sinne voidaan kohta perustaa joku oma selli julkkiksille, voi elama……

Saan taalla erittain arvostavaa ja kunnioittavaa kohtelua. Yksi lempisarjoistani on alyttoman romanttinen seikkailusarja, klassikko ranskalainen Angelika, jonka kirjan olen myos lukenut. Han on yksi kauneimpia naisia joita koskaan olen nahnyt. Muistan kun hanet vietiin jonnekin sulttaanin haaremiin, jossa oli eri tasoja naisten ulkonaon mukaan. Angelika nostettiin johonkin sulttaanin arvostetuimpiin naisiin, tuotiin hanelle suuria hedelmakulhoja vuoteeseen, ja han sai valita millaisia koruja ostaa ja mista silkista hanen vaatteensa tehdaan.

Taytyy nyt sanoa suoraan, etta minulla on ihan samanlainen olo taalla. Olimme eilen katsomassa mielettoman upeaa showta, jossa oli seka napatanssijoita, etta arabialaisia hevosia ja suuri show. Eras paikallinen mies sanoi minulle, etta olen kuulemma niin kaunis, etta voitan jokaisen arabialaisen kalliin hevosen. Mielenkiintoinen vertaus, eipa ole aikaisemmin verrattukaan arabialaiseen hevoseen….En vertaa itseani Angelikaan tietenkaan muuten, han oli huippukaunis ranskalainen nayttelija. Mutta jotain samaa naissa elamani seikkailuissa kylla on.

Olin pukeutunut tyylikkaaseen mustaan mekkoon ja kuten sanottu, olen pudottanut paljon painoa lopetettuani masennuslaakkeet. Tanaan paasin tapaamaan mm. apinoita, kaarmeita jne. joiden kanssa otin kuvia. Lisaksi otin hennatatuoinnin kateen ja nilkkaan. Olen opetellut ranskaa joka on todella kaunis kieli, ja paikalla on myos eraita amerikkalaisia ystaviani, jotka jarjestivat matkan minulle, silla heidan mukaansa olen saanut naurettavan paljon median lokaa niskaani Suomessa ja Arto on kohdellut minua taysin vaarin. Eras mies totesi, etta: This man is a total fool, how is it possible that he just doesn/t get it, how beautiful and intelligent woman he has!!!!

Arto on kuin mies joka seisoo laivan kannella pitaen suurta timanttia kadessaan. Han heittelee timanttia ilmaan ja kuvittelee etta saa aina timantin kiinni takaisin kateensa. Eraana paivana laiva kuitenkin liikahtaa ja timantti putoo mereen ja han on menettanyt sen ikuisiksi ajoiksi. Eiko kannattaisi alkaa nyt jo ihan oikeasti heraamaan tahan maailmaan……

Johanna Tukiainen

"

Vierailija
7/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyky pysyä aina positiivisena. Ja vaikka Johannalle ivaillaan, on hänellä siltikin vielä ystäviä, jotka ostavat hänelle ranskanmatkoja ja shampanjaa.

Vierailija
8/8 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaa ainoastaan tuo viittaus asianajaja Ripattiin kohdistuvasta ajojahdista.

Toivottavasti ko. asianajajan toimet tutkitaan tarkasti. Mutta miksi ihmeessä tuksu häntä puolustelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä