Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö rinnat aina ihan varmasti "pilalle" jos imettää yli kolme kk? Ev

Vierailija
22.03.2012 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa ja kylpylöissä aina näkee joukoittain naisia, joiden rinnoista huomaa selvästi sen, että niillä on imetetty yhtä tai useampaa lasta ja ilmeisesti kohtuullisen pitkäänkin. AV:lla vaan sattuu olemaan sellaisia naisia, joiden rinnat ovat vain parantuneet imetysten myötä... Just joo...

Vierailija
22/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän rintojani, tyhjät, arpiset roikkuvat pussit... ;( Juu tyhmäähän se on näin ajatella mutta kyllä haluaisin takaisin pehmeät, pyöreät, kiinteät rintani!!!! Miten muka toisilla ei rinnat ala roikkumaan yms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ja enemmän pilalle imetit tai et,

Kasikymppisellä ne nortin natsat harvoin yhtä terhakkaasti sojottaa kohti korkeuksia kuin kuustoista kesäsellä..!

Vierailija
24/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys muutti rintojen muotoa nännien osalta. Aikaisemmin nännit olivat sileät, imetyksen myötä nännit jäivät koholleen.

Olen imettänyt elämästäni yhteensä 5 vuotta, olen 36-vuotias ja rintani ovat hyvännäköiset.

Imetyksen myötä rauhaskudosta tulee lisää, vaikka rasvan määrä väheneekin.

Rinnat eivät ole alkaneet roikkumaan, koska käytän rintsikoita päivin öin. Rintojen koon muutoksissa ovat palautumisessa auttaneet Changen urheilurintsikat. Niitä kun käyttää niin varmasti mikään ei hölsky tai veny.

Pääasia että rinnat tuetaan kunnolla, se on ainut keino ehkäistä riippurintaongelmaa.

Vierailija
25/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rinnoistasi.

Iselläni ei imetys rintoja "pilannut", vaan raskausaika.

Tietenkin jos jumppaat, juokset, hypit, pompit ja ratsastat huonoilla liiveillä, niin pilaat tissisi.

Käytä rintsikoita yöllä. Myös raskaana ja imettäessäsi. Satsaa rintsikoihin. Katso äitisi (siskosi) rintoja - näet miten sinulle ehken käy.

Vierailija
26/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun rintani olivat aika lailla aljuperäisessä kunnossan ekan ja vielä tokankin lapsen jälkeen. Ekaa imetin 5kk ja tokaa 7kk. Kolmannen jälkeen ne sit riipahti. Häntä imetin 6kk. Mutta eipä se minua lainkaan haittaa.

Vierailija
27/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin vuoden imetin ja rinnat muuttuivat,eivät menneet mitenkään pilalle.

Elämä jättää jälkensä ja sillä sipuli :)

Vierailija
28/28 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ilmetin n 9 kk eikä näy rinnoissa mitenkään. Enemmän riippuu perintötekijöistä kuin imetyksenpituudesta, rintojen koosta tai iästä.