Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen on lahna petipuuhissa?

Vierailija
22.03.2012 |

Odottaa mieheltä valmiin käsittelyn tekemättä itse mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaationa saada ihmistaimi alulle. Hedelmöityksen onnistuessa ja lopputuloksen ilmaannuttua maailmaan pitää vauvaa vierellään seuraavat vuodet mahdollistamatta miehen pääsyn lähelle.

Vierailija
2/5 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaationa saada ihmistaimi alulle. Hedelmöityksen onnistuessa ja lopputuloksen ilmaannuttua maailmaan pitää vauvaa vierellään seuraavat vuodet mahdollistamatta miehen pääsyn lähelle.

Tällaisessa tapauksessa on kyse "suunnitellusta" raskaaksi tulosta ja silloin siitä puuttuu kaikki mol.puoleinen seksi,ym.Ja voi pojat,kyllä niitä miehiä täällä riittää,jotka tähän "ikivanhaan" kuvioon haksahtaa vielä tänä päivänäkin;);DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi sessio: Halitaan ja hyväillään. Siitä eteenpäin jomman kumman aloitteesta kädet siirtyvät sinne missä parhaimmalta tuntuu. Liiat vaatteet pois...

Pian sitten otan ohjat ja nuolen ja sormetan kullalle orkun tai useamman, riippuen siitä miten helposti sattuu tulemaan. Nykyään saatan käyttää myös väriseviä apuvälineitä mausteena.

Kun näyttää, että valmis on, joko a) otan hänet niin että itsekin saan edes jonkinlaiset. Tai b) käyn viereen halimaan ja huilaamaan toivoen että minäkin saisin jotain kivaa. Tapauksessa b saankin sitten odottaa loputtomiin... Kerran kulta kyllä nousi vielä ratsaille ja teki hommia sen aikaa että itse sai, kunnes kierähti viereen makaamaan.

Alkuaikoina seksi oli sitä, ettei hän edes koskenut minuun kuin korkeintaan ohjatakseen sisään. Sen jälkeen olen vajaan kahden vuoden aikana saanut yhden käsihoidon. Suikkiin on ottanut kolme kertaa pari minuuttia, kun olen pyytänyt.

Ei se nyt sillä tavalla lahna ole, etteikö pannessa yhtään mitään tekisi, mutta hälle seksi on sitä, että heti kalu sisään, eikä muuta tarvita.

Ellen rakastaisi sitä naista muuten, niin varmaan etsisin seksitavoiltaan itselleni sopivamman.

Vierailija
4/5 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna on nainen, joka ei tyydytä kumppaninsa haluja. Kyse ei ainakaan aina ole siitä, että mitä toinen tekee tai ei tee, vaan siitä, kohtaavatko halut ja tarpeet. En kylläkään pidä tätä täysin riittävänä määritelmänä. Jos toinen vaatii aivan käsittämättömiä ja se lahnaosapuolikin tekee asioita, joita muut eivät halua, niin ei kai siinä mistään lahnailusta kyse ole.

Vierailija
5/5 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä...Olisiko määritelmä sopinut minuun..??En ole ikinä elämässäni ollut mikään lahna,mutta kieltämättä kaikki "temput" unohtuu,ku niitä ei käytä melkein kolmeen vuoteen!!Joten anteeksi miehelle,jos tunnun lahnalta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi