Miten voi olla yllätys että oma murkkuikäinen alkaa seurustelemaan?
Luuletteko te aivan oikeasti että ne muksut ei ihastu ja "rakastu". Yleensä viimestään 15-vuoden iässä tulee ne ensimmäiset seurustelukokeilut.
Vanhempien tehtävä on opastaa nuori seurustelun saloihin. Kieltämällä vain pahennetaan asiaa.
Kommentit (5)
En mä ainakaan seurustellut vielä 15 vuotiaana. Mä jotenkin oletan, että omat lapseni ovat edes jossakin määrin samanlaisia kuin mä itse.
Aloin itse seurustella 14-vuotiaana ekan kerran, nykynuoret varmasti aiemminkin.
En siksi, etteikö hän ihastuisi johonkuhun - niitä on ollutkin ja niistä on puhuttukin. Vaan siksi, että hän on ihan väärää tyyppiä teini-ikäisille tytöille. Teinitytöt ihastuvat pahoihin poikiin, nuoriin kapinallisiin ja yksinkertaisiin mutta kauniisiin urheilijoihin. Meidän poika ei ole mitään noista, ja tuskin tulee löytämään itselleen tyttöystävää ennen kuin parikymppisenä, jolloin tytöistäkin osa kasvaa haluamaan vastuullista kumppanuussuhdetta, jossa luonne on ulkonäköä tärkeämpi.
Että melkein 16-vuotias seurustelee 19-vuotiaan pojan kanssa.
Minun eka seurustelu on ollut 15-vuotiaana, sitä onnea kesti kaikki 8kk =) Ja oli yläasteellamme todella paljon seurustelevia pareja siihen aikaan muutenkin.
ap
Että mun nörtti-kotityttö alkoi seurustelemaan kasilla...