papa lk 2, uusinta papan jälkeen kutsu koepalan ottoon :(
ei ollut kirjeessä kerrottu ettå mikä oli tuon uusimman papan luokka. Nyt pelottaa :(
Kommentit (6)
Ani harvoin mitään pahanlaatuista toistuvan lk 2 taustalla
kirjeessä oli että minulle on laitettu lähete valmiiksi polille, mutta ei mitään päivämäärää/kellonaikaa.
Avasin kirjeen nyt illalla ja ahdistaa kun en mistään voi kysyä heti tarkempia tietoja. Toivotaan ettei ole mitään kovin kamalaa kun heti ensimmäisenä mieleen tulee kaikki pahimmat vaihtoehdot sillä eräs läheiseni kuoli kohdunkaulansyöpään :(
Mulla on välillä ykköstä ja välillä kakkosta. Väittävät, ettei hiivatulehdus muka vaikuttaisi papaan, mutta kappas kummaa se kakkosluokka on saatu aina hiivatulehduksen aikana.
saamaani kirjeeseen. Kuulema toisenkin papan luokka on 2, eli ei onneksi ole alkuperäisestä ainakaan pahentunut.
Patologi oli kuitenkin suositellut koepalojen ottoa gynellä, ja lähete polillekin oli jo valmiina.
Onko teillä muilla otettu koepaloja? Millainen toimenpide se on, sattuuko kovin ja pääseekö heti kotiin vai pitääkö jäädä polille?
Multa on otettu koepala. Muistaakseni sieltä pääsi heti pois.
Koepalan otto tuntui kyllä aika ikävältä. Mutta älä sitä murehdi, se ei kestä kauan. Varmaan jokaisella vähän erilainen kokemus. Muhun se sattui niin, että nousi väkisin kyyneleet silmiin.
Eiks ne aina ota varmuudeks koepalan jos toista kertaa on kakkostasoa?
Jos koepalan ottoon on aikaa, niin Soita ihmeessä ja kysele, epätietoisuus on pahinta
Tsemppiä sulle!! Mulla oli just ekas näyttees luokkaa kaks, ne sanoi, et jos jotain tuliskin ,niin paikallisesti saadaan hoidettua ja hoitotulokset on hyvät kun alussa ollut vasta luokkaa 2.