Kuka myöntää pitäneensä synnärin verkkohousuja kotona pidempäänkin?
Mä pidin ainakin pari viikkoa. Oli niin mukavat jalassa.
Kommentit (25)
eivät puristaneet :D Mulla oli sektio takana ja omat alushousuni painoivat juuri haavan kohtaa. Sitten kun haava vähän parani eikä ollut enää kosketusarka ja masukin hieman pieneni, siirryin omiin housuihini.
mullakin sektion jälkeen noi verkkohousut oli parhaan tuntuset
Ei ristus.. Nehän oli kuin kinkkuverkko. En pitänyt edes synnärillä, vaan omia alushousujani.
mukavat? MUKAVAT? Ei ristus.. Nehän oli kuin kinkkuverkko. En pitänyt edes synnärillä, vaan omia alushousujani.
En tykännyt ollenkaan. Käytän lähes aina stringejä joten hipster -mallisetkin tuntuu inhottavilta, saatika sitten verkkohousut!! :D
Synnärillä pidin omia. Hipstereitä siis. :)
verkkohousut??? Olen synnyttänyt kaksi kertaa joo, mutta enpä ole kellään niitä nähnyt, enkä koko osastolla.
Jos olisinkin, niin en kyllä varmasti olisi pitänyt! =))
rohmusin niitä mukaan sieltä ja käytin kotona. vaikka mies aina repeili nauramaan kun kävelin ohi ja hekotti että näytän ihan joulukinkulta.
juuri samasta syystä kuin muutkin, koko alamaha oli niin kosketusarka, ettei pystynyt pitämään mitään omaa alushousua. Mulla tosin oli tulehdus kohdussa. Myönnän pitäneeni sen jälkeen miehen ikivanhoja lököttäviä alushousuja, kun noi verkot piti joskus pestäkin. Ihanaa tuo synnytys!!!! Kuka tahtoo sektion alatiesynnytyksen sijaan???? Ei tarvinnut miettiä alatien jälkeen mahan arkuuksia...
Saitteko synnäriltä mukaan ne housut??
En tosin ole muistanut vielä palauttaa. Sektiosta on kohta 10 vuotta.
Saitteko synnäriltä mukaan ne housut??
kertakäyttö kamaa ja rohmusin kyllä aika kyselemättä niitä kourallisen mukaan sieltä.
turvotusta vatsan seudulla, joten kyllä pidin niitä verkkohousuja synnytyksen jälkeen jokusen viikon. Otin muutamia mukaan synnäriltä sieltä liinavaatevarastosta.
Menkkojen aikana ihan lyömättömät!!
kamaa ne on! ihan jo näin hoitajana niitä surutta roskiin olen heittänyt. Ei kai niitä kukaan oikeasti ole pyytänyt paluttamaan? :)
ne oli ihan kamalat! Pidin vissiin päivän sairaalassa, kun lykkäsivät ne synnytyksen jälkeen käytettäväksi, mutta sitten siirryin jo ihan mielelläni omiin alushousuihini. Ja sit oon jälkeenpäin ihmetellyt näitä juttuja, että ihmiset vie niitä kotiinsakin, kun mun mielestä ne oli ehkä kauheimmat mitä oon pitänyt... Hassua:)
sain heti päähäni mielikuvan miltä nuo näyttäisivät miehen päällä....On isompaa ja pienempää kinkkua, kuorrutuksella ja ilman...
eivät puristaneet :D Mulla oli sektio takana ja omat alushousuni painoivat juuri haavan kohtaa. Sitten kun haava vähän parani eikä ollut enää kosketusarka ja masukin hieman pieneni, siirryin omiin housuihini.
Hehee, sama täällä!:D Omat alkkarit osui juuri siihen haavaan inhottavasti.:)
En nyt tiedä oliko niin mukavat, mutta hätäsektion jälkeen haava (pystysuunnassa siis) aukesi parin sentin matkalta ja jouduin pitämään auenneen kohdan päällä haavalappuja pitkän aikaa. Pysyivät hyvin niiden largejen verkkohousujen avulla ilman teippiä.