Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totaalinen, pelottava väsymys

Vierailija
21.03.2012 |

Onko kokemusta kammottavasta väsymyksestä, sellaisesta että tuntuu kuin taju lähtisi. Tulee aina illalla tai iltapäivällä. Verikokeet otettu ja niissä ei mitään. Mulla on kahden kuukauden ikäinen vauva. Voiko yövalvominen väsyttää noin tajuttomasti vaikka nukun kyllä usein päivällä sitten myös itse?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain yksi noin totaalinen. Olin lukenut viikon lähes yötä päivää yliopiston pääsykokeisiin ja matkustin sinne lopulta yöjunalla. Junaa piti vaihtaa kaksi kertaa yön aikana ja perillä olin tuntia ennen pääsykokeen alkua. Ensimmäinen puoli tuntia kaikki hyvin, mutta sitten iski järjetön väsymys. Niin järjetön, että kädet vapisi, sydän hakkasi ja aivot jähmettyi. Oli yksinkertaisesti pakko luovuttaa ja kävellä pois salista. Nukuin yliopiston eteisaulassa penkillä kaksi tuntia ja palasin junalla kotiin. Pettymys oli kova, mutta seuraavana vuonna pyrin ja pääsin yliopistoon.

Vierailija
2/2 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin johtua yöheräämisistä. Vaikka saisi määrällisesti tarpeeksi unta, se ei ole yhtäjaksoista! Se syö ja tekee olon aivan sysimustankuolemanväsyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi