Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa sekaisin jo toista kuukautta. Raskausoire?

Vierailija
21.03.2012 |

Olen kyllä lukenut ja kuullut että vatsa olisi kovalla tai ummetusta. Mutta missään ei sanota että olisi jatkuvia ilmavaivoja, vatsakramppeja ja ihan rehellistä ripulia kokoajan.

Mitähän kummaa tämäkin nyt oikein on? Ei minulla edellisessä raskaudessa tällaista ollut. Kenelläkään kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vesiripulia koko ajan ja välillä niin paha tilanne, että jouduin käymään vessassa kymmenenkin kertaa tunnissa ja välillä ripuloin housuun. Mua tutkittiin paljon, mutta mitään muuta syytä kuin raskaus ei löytynyt. Mulla menee aika kuukautisten aikaankin maha vesiripulille moneksi päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vesiripulia koko ajan ja välillä niin paha tilanne, että jouduin käymään vessassa kymmenenkin kertaa tunnissa ja välillä ripuloin housuun. Mua tutkittiin paljon, mutta mitään muuta syytä kuin raskaus ei löytynyt. Mulla menee aika kuukautisten aikaankin maha vesiripulille moneksi päiväksi.

Helpotti huomattavasti. Ei millään jaksaisi enää ravata tuolla terveyskeskuksessa kun ei sielä mitään tunnu selviävän. Mutta voi kauheeta jos tätä tosiaan noin kauan kestää! Mulla meni muuten myös kuukautisten aikana maha sekaisin, mutta ei tosin ensimmäisessä raskaudessa.

Ap

Vierailija
4/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa tarkistaa esim. yersinia-bakteerin mahdollisuus. Tekee just tommosen pitkäkestoisen oireilun.

Vierailija
5/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on ollut ainaskin kolmessa raskaudessa tuota kaikissa vissiin aika eri aikoina. Mutta varsinkin aamupäivät yleensä joksin kakalla monta kertaa :(

Joskus jotain tutkittiinkin mutta ei enä viimeisissä raskauksissa. On vaan mun raskausoire...

Vierailija
6/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa tarkistaa esim. yersinia-bakteerin mahdollisuus. Tekee just tommosen pitkäkestoisen oireilun.

Lainaus wikipediasta: Yersinia pestis -bakteeri aiheuttaa ihmiselle ruton, ja sitä pidetään laajojen historiallisten ruttoepidemioiden, kuten mustan surman, aiheuttajana.

En jotenkin uskoisi mitään noin vakavaa. :)

Ap

Vierailija
7/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai sulla olisi jo kuukautiset myöhässä? Mulla oli ihan raskauden alussa vatsa sekaisin, en tiedä johtuiko se raskaudesta vai jostain muusta.

Vierailija
8/8 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai sulla olisi jo kuukautiset myöhässä? Mulla oli ihan raskauden alussa vatsa sekaisin, en tiedä johtuiko se raskaudesta vai jostain muusta.

Viikkoja jo 15. Sitä enemmänkin mietin että voiko tämän oireilevan vatsan laittaa raskauden piikkiin vai pitäisikö tässä jo huolestua mistä mahtaa johtua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän