Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oikeasti tahtoisin että, mun äidillä olis mies.

Vierailija
21.03.2012 |

Mun äiti ja isä eros kun olin 5. Mun äidil on ollu joku pari miestä sen jälkeen, muttei nyt ainakaan viiteen vuoteen! (oon 15v)

Mun jotkut kaverit valittaa, et kui tyhmää, et niiden äidillä/isällä on uus mies/nainen. Mun isä on ollu naimisissa jo 8vuotta. Mutta oikeesti, äidillä ei oo miestä! Mä tahtoisin, että olis. Se vois olla mun isäpuoli, ja oikeesti äh olispa sillä suhteita. En ymmärrä, miks mun kaverit valittaa sellasesta tilanteesta!! MÄKIN HALUAN :(

Mun äiti vaan tulee töistä ja on koneella ja kattoo tv:tä, ilman seuraa. Antakaa joku teidän mies sille! MÄ HALUAN ISÄPUOLEN. PISTE. Ei niiden naimisiin tarvii mennä, mutta voi kun äiti seurustelis...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kysymyksen kysymystä joten, mitä mun pitäs tehdä? oon epätoivonen, ei se aio varmaa ikinä hankkii miestä :(:(

Vierailija
2/4 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina suri jos äidillä oli mies, kun ette osaa vastata :( OON AINOO JOKA HALUU MIEHEN ÄIDILLEEN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan ei kumppania löydy, ei ole mistä löytää uutta rakkautta. Se on surullista.

Vierailija
4/4 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan ei kumppania löydy, ei ole mistä löytää uutta rakkautta. Se on surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän