Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, ulkopuolisen silmin: Etkö ihmettelisi, että miehesi pettää sinua?

Vierailija
13.03.2012 |

Eli pystyisitkö täysin objektiivisesti arvioimaan parisuhdettanne ja yhteistä elämäänne ja siltä pohjalta "hyväksyä" sen, että miehesi ajautuisi pettämään sinua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pettänyt minua niin, että toinen nainen tuli raskaaksi. Annoin hänelle anteeksi ja tästä on vuosia jo, suhteemme jatkui.

Jos hän vielä ajautuisi pettämään, siihen loppuisi liitto. Nyt luotan taas, sitten en luottaisi enää koskaan.

Vierailija
2/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko parisuhteessa ollut ongelmia, joiden vuoksi kumppani on ajautunut pettämään. Jos suhde on ollut huono, niin pettäminen tuntuu ehkä oikeutetummalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero pitää ottaa ennemmin tai sitten vain kestää nykyistä tai jopa tehdä sen eteen jotain. Itse kyllä pystyn erittelemään jokaisen huonon asian suhteestamme, mutta ei se pettämisestä hyväksyttävää tee.

Vierailija
4/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero pitää ottaa ennemmin tai sitten vain kestää nykyistä tai jopa tehdä sen eteen jotain. Itse kyllä pystyn erittelemään jokaisen huonon asian suhteestamme, mutta ei se pettämisestä hyväksyttävää tee.

En minäkään pidä pettämistä hyväksyttävänä, mutta ehkä joissakin tilanteissa se on ymmärrettävämpää kuin toisissa. Ei se tietenkään ole paras tapa ratkoa suhteen ongelmia.

Vierailija
5/5 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat pitää yrittää ratkaista niin, ettei loukkaa perhettään. Pettäjät eivät osaa hoitaa parisuhdettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi