Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi syödä lihomatta?

Vierailija
21.03.2012 |

Onko mitään syötävää mitä voi vetää niin että napa rutisee, mutta kioja ei kerry?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa ja proteiinia, ihan mitä vaan, kunhan ei vedä hiilareita. Joka päivä napa rutisee ja paino tippuukin jopa =)

Vierailija
2/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömisen tarkoitus on näläntunteen poiso, sen ei ole tarkoitus olla hupia tai itsensä täyteen sullomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, et porkkanakaan..

Vierailija
4/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatti! Mä teen paljon salaatteja ja vedän niitä aina, kun tekis mieli ostaa patukka tai vetää kipollinen muroja tms. Salaatti on hyvää, kun siitä tekee hyvää! Ihan perussalaatti ja sinne sekaan mistä ny sattuu tykkäämään, makua tuomaan. Ei kuitenkaan liikaa, vaan se salaatti on se millä vatsa täytetään ja ne namit siellä vaan tuo herkullista makua.

En ole muuta keksinyt. :D

Vierailija
5/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, et porkkanakaan..

Kyllä omena lihottaa kun tarpeeks syö, ihan saletti homma. Porkkana on parempi vaihtoehto...

Vierailija
6/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömisen tarkoitus on näläntunteen poiso, sen ei ole tarkoitus olla hupia tai itsensä täyteen sullomista.

niin yritän minimoida lihomista.

Vierailija
7/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pikkuporkkanat! Niitä sellasia mitä myydään "karkkitötterö"-mallisessa pussissa, naposteltavaksi tarkoitettuja. Ihan sikä hyviä oikeesti, saatan vetää reilu pussillisen päivässä ja niihin kyllä jää koukkuun, eli kun pussin avaa niin loppua ei tule.

Ja mä olen siis oikeesti ihan suklaariippuvainen, mutta ihmettelen itsekin miten noi makeat pienet porkkanat nyt on yllättäen musta niin hyviä :)

Vierailija
8/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...paitsi avokadoa voi kyllä syödä ihan huoletta niin paljon kuin haluaa / jaksaa.

Parsakaalia, kukkakaalia, ruusukaalia jne.

Vierailija
9/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ettei pidä syödä mahaa täpötäyteen. Kun syö terveellistä ja oikeasti ravitsevaa ruokaa, sitä ei tarvitse niin paljoa kuin esim. nakit ja ranskalaiset. Välillä voi syödä höttöäkin, kunhan arkiruoka on tervellistä, eikä herkutella arkisin sokerileivonnaisilla jne..

Mun heikkous on tuore vaalea leipä, just tein kaurasämpylöitä ja söin heti lämpimänä neljä, päällä oivariinia ja kermajuustoa.... Imetän, joten painoa ei kerry, vaikka mitä söisin!

Vierailija
10/10 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sikä hyviä oikeesti, saatan vetää reilu pussillisen päivässä ja niihin kyllä jää koukkuun, eli kun pussin avaa niin loppua ei tule.

Vierotin itseni karkkien napostelusta vetämällä yhden talven kilokaupalla porkkanoita ja kesällä rusketuin oranssiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi