Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon itseäsi vanhempaan mieheen voisit kuvitella ihastuvasi?

Vierailija
21.03.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikka 50 vuotta vanhempaan :D

Vierailija
2/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihastua minkäikäiseen tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset vähän alle viisikymppiset ole mitenkään vastenmielisiä ;) Tosiaalta esim. Harrison Ford on ihana, vaikka onkin yli 70 ja mitenkäs vanha se Sean Connery nyt onkaan...? Eli kai se riippuu tapauksesta :)

Vierailija
4/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 37.

Vierailija
5/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on 18 v. vanhempi,eihän tuohon 12v. tee enää mitään :D Oon aina tullut paremmin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa...

Vierailija
6/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse jotain 19 ja jokin vain iski. En tokikaan tehnyt mitään, mutta perhosia sain vatsanpohjalle aina, kun hänet näin.

Vierailija
7/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri täyttänyt 40 v (en oo ihan sinut tuon ikäni kanssa vielä) ja uusi miesystävä on 46 v. Herranjestas että ollaan vanhoja molemmat, vaikka hänellä viiskymppiset tosiaan jo häämöttää, omg!

Vierailija
8/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en oikein enää haluaisi ihastua yhteenkään vanhempaan. Mulla on ollut yleensä noita 10-14 vuotta vanhempia, ja mua ällöttää että heille mun ikäni, eli se nuorempi nainen oli just se pointti. Mä haluan miehen joka arvostaa ikäistään naista.

Vierailija
9/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin myös 20 vuotta nuorempaan. Jotkut ovat iättömiä niin ulkonäöltään kuin ajatuksiltaan, eikä heidän ikänsä suhteessa omaan ikään tunnu niin merkitykselliseltä.

Vierailija
10/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa 12 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja häneen oikein ihastunut. En kuvittele enää ihastuvani kehenkään muuhun.

Vierailija
11/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tällä hetkellä ihastunut itseäni 10 vuotta vanhempaan mieheen ja kerran seurustelin 11 vuotta vanhemman kanssa. Voisin hyvinkin kuvitella ihastuvani reilusti vanhempaankin kunhan mies on hyvässä kunnossa.

Vierailija
12/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVarmaan raja menee siinä, että alkaa näyttää vanhukselta. Ryhti, lihasmassa, huomattava ryppyisyys jne.

Itsellä ikää pian 40 ja 50-vuotiaat menee ihan hyvin, 60-vuotiaissa alkaa olla merkittävästi enemmän niitä vanhan näköisiä.

Muitakin kriteerejä siis on tietysti (fyysisiä ja henkisiä), mutta ikään liittyvänä tämä on varmaan jonkinlainen jakaja.

Vierailija
13/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

53-vuotiaaseen mieheen ja hetken aikaa (1-2 vuotta, välillä tauolla) ylläpidimme jonkunlaista "tapailua". Miehessä viehätti se älykkyys ja itsevarmuus, mutta EI viehättäneet ne vetiset silmät, huonot hampaat, pahanhajuinen hengitys, huono ryhti, kaljamaha... =D Onneksi toisaalta, niin ei tullut tehtyä mitään mitä olisin saattanut katua! Joskus humalassa harkitsin jopa sänkyyn hyppäämistä, mutta aina pidätteli se kauhukuva mitä aamulla joutuisi kohtaamaan!

Ennemmin olen aina ollut nuorempiin päin kallellaan, ja nytkin 35-vuotiaana joku 40-vuotias tuntuisi niiiiin vanhalta! =D

Vierailija
14/14 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kuitenkin tuntui auttamattomasti liian vanhalta. Hänellä oli uskomattoman kalkkiutuneet asenteet ja huono huumori. Fyysisesti tuntui epämukavalta etenkin vanhan miehen hientuoksu ja ihon ryppyisyys suudellessa. 40+ ikäisetkin tuntuu vielä aika vanhoilta. Mieluiten seurustelen itseäni max -/+5 vuoden ikäeroa olevien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan