Kuka soitti? Onko ilmaista numeropalvelua netissä?
Kommentit (37)
soita takaisin ja kysy?
Ei voi olla noin vaikeaa...
koska oli 020 alkuinen numero jotka yleensä maksaa
voi löytyä jonkun yhdistyksen sivulta?
saat tunnukset muistaakseni normaalin tekstiviestin hinnalla, sen jälkeen voit rajattomasti etsiä numeroita ilmaiseksi.
lataus maksoi muistaakseni 0,25€ (muuten ei maksa mitään), se näyttää soittajan tiedot.
lataus maksoi muistaakseni 0,25€ (muuten ei maksa mitään), se näyttää soittajan tiedot.
kun se hakee soittajan numeron??
Mulla on tuo käytössä. Soittajan tiedot tulee heti näytölle. Hyvin on toiminut. Tosin ei kai tuota ihan kaikkiin puhelimiin saa.
http://www.fonecta.com/kuluttajapalvelut/mobiilisovellukset/caller/fi_F…
kun se hakee soittajan numeron??
kyllä se soittaa uudelleen jos asiaa on. Ihanko joku oikeasti alkaa vatvomaan tulleita puheluita?
kyllä se soittaa uudelleen jos asiaa on. Ihanko joku oikeasti alkaa vatvomaan tulleita puheluita?
Että on väliä, mistä puhelu tulee, koskeeko esim. lapsia.
ei ap
Numerosta 09-42475777 soittaa "118 Finder". Tätä yritystä ei löydy YTJ-tietopalvelun yrityshausta. Yritys ei ole ainakaan suomalainen.
mullaki tuo fonecta calleri puhelimes.. 20senttiä maksoi mulle tuo rekisteröiminen ja on ollut suht ahkerassa käytössä :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2012 klo 11:28"]
koska oli 020 alkuinen numero jotka yleensä maksaa
[/quote]
020-alkuisia ovat myös monet yritysnumerot. Esim. oman työpaikkani numerot ovat 020-numeroita.
Kaveri on verovirastossa ja sen työnumero alkaa 020... USKALLATKO OLLA SOITTAMATTA
Tälläiset Numerot on yleensä virallisia numeroita eillehtiasiamiehiä
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 10:37"]
Kaveri on verovirastossa ja sen työnumero alkaa 020... USKALLATKO OLLA SOITTAMATTA
Tälläiset Numerot on yleensä virallisia numeroita eillehtiasiamiehiä
[/quote]
Minkäs viraston numero on esimerkiksi 020202?
Juuri tutkailin Himoksen nettisivuja, ei taida sekään mikään virasto ainakaan tietääkseni olla:
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 09:49"]
mullaki tuo fonecta calleri puhelimes.. 20senttiä maksoi mulle tuo rekisteröiminen ja on ollut suht ahkerassa käytössä :)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2013 klo 09:49"]
[/quote]
Ei kannata soittaa. Hyvässä lykyssä on maksullinen numero, ja siinä sitten maksat puhelun. Kerran soitin, ja seuraavassa laskussa ylllästys yllätys puhelu oli maksanut 5 € . Puhelimen toisessa päässä nainen puhui outoa kieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 17:01"]
Tässä on hyvä ja se on vieläpä ilmainen: http://www.kukasoitti.com/
[/quote]
Älkää hyvät ihmiset tuota käyttäkö, sinne rekisteröityy aina se numero jota haetaan. Teette kauhean ilkeyden soittajalle jos tuota käytätte. (Sehän on tarkoitettu lähinnä puhelinmyyjien luettelointia varten.)
Ei, kyllä se on käytännössä ilmainen.