Millainen työ teillä, jotka palstailette työpaikalla?
Miten ehditte ja uskallatte vai saako teillä surffailla?
Kommentit (23)
mulla on pomon suositukset käydä täällä välillä vähän haistelemassa naisten ajatuksia.
Luova työ on vapaata, jos tulokset on sen mukaisia.
jos on vähän hiljaisempaa, kurkkaan tännekin.
ei pelota. kun töitä ei ole, saa hillua miten lystää.
joskus on hiljaisia hetkiä, saa surffailla
Koko ajan ei puhelin soi, ja nettiä saa käyttää. Ja koska teen puhelintyötä niin asiakkaitakaan ei ole katsomassa. Eikö se oo silloin ihan sama, käynkö netissä vai tuijotanko seinää? :)
Jos haluan olla rauhassa, pistän oven kiinni ja varattu-valon päälle. Olen siinä asemassa että mun duuni on lähinnä vahtia miten muut tekee työnsä :=D
Työaikojen puolestakaan ei ole hätää koska määrään itse työaikani.
numeroa 2 ja 8. Työpisteestä ei kuitenkaan saa poistua vaikkei puhelin soisikaan joten kun joka tapauksessa joutuu tässä päivystämään niin sama se vaikka on palstalla.
erittäin tylsä ja ikävä työ. Mitään työtehtäviä ei anneta. Tämä porukka ei tarvitsisi mitään assaria. Katoava ammatti. No uutta työtä etsin koko ajan, haluan jonnekin tekemään oikeasti jotain taloushallinnon töitä. Ei tämäkään kivaa ole, usko pois. Hulluksi olen jo tullut. Kukaan ei koskaan käy paikallani, joten voin rauhassa surffailla aina. Esimies eri paikkakunnalla.
Mitään ohjeita ei olla annettu, en ainakaan muista. Kai sitä saa kunhan vaan työtkin tulee tehtyä. Meillä on myös välillä ihan hirveä kiire ja kasaantuneita töitä, silloin ei jää aikaa. Välillä sitten on sitä aikaa ja olen surffaillut netissä. Mulla on tällä hetkellä oma huone, mutta kun olin työkaverin kanssa samassa huoneessa niin huomasin että kyllä sekin surffailee välillä, ei sitä edes yrittänyt salata mitenkään.
Myös täällä surffaaminen kuuluu työhöni.
aina välillä pitää tuulettaa pää ja tehdä hetki jotain ihan muuta kuin duunia...sitten jaksaa taas keskittyä. Jos hommat on ajoissa valmiina, ei pomoa kiinnosta olenko ehtinyt välillä nettailla.
Asiallisilla sivuilla käyn työkoneella, vauvapalstat ja muut roskaviihteet hoidan kännykällä. En viitsi kuluttaa firman kaistaa roskaan, joku kollega voi samaan aikaan haluta ladata suuria filejä tms. Mitään ohjesääntöä täällä ei netin käyttöön ole.
Myös täällä surffaaminen kuuluu työhöni.
ns. erikoisliikkeessä myyjänä ja joskus voi olla päiviä ettei kukaan tule ovesta sisään. Siinä olisi aika pitkät 8h jos ei saisi netissä surffata...
näe mitä teen hiljaisina hetkinä ;)
Itse määrään työni. Ja kun työ on epäsosiaalista, pitää etsiä ihmisiä jostakin...
Itse määrään työtahtini, jossen tee asioita töissä niin sitten pohdin kotona.
Ajatustyö vaatii taukoja ja tämä on juuri sopivaa nollausta.....
Surffailu "kuuluu" työhön - ehkei nyt vauva.fillä, mutta silti.
välillä kirjoitan intensiivisesti ja sitten lepuutan aivojani tällä palstalla, joka on koukuttanut minua päivittäin jo neljän vuoden ajan O :
työssäni teen omia töitä toiminimellä (tosin nyt oon äitiyslomalla), enkä laskuta asiakasta tuntitaksalla, joten voin surffailla töiden lomassa kyllä - ja välillä se onkin paikallaan, koska siinä saa mukavasti ajatukset nollattua hetkeksi. Käytännössä en surffaile ihan hirveästi töissä, ja harvemmin olen silloin AV:lla.
Mulla olis ollut opiskeluaikana kyllä aivan unelmatyöpaikka AV-surffailuun, nimittäin puhelinvaihde. Siellä oli joskus tosi hiljaista, ja siellä sai kyllä surffata tai lueskella ihan luvan kanssa.
kuin numerolla 21 :)
Kääntäminen on kyllä yksi maailman epäsosiaalisimmista hommista. Tämä on vähän kuin kahvihuoneeni.
joskus on hiljaisia hetkiä, saa surffailla