Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä hitto noita keittiöfirmoja vaivaa?? Tarjouspyyntöihin ei vastata

Vierailija
21.03.2012 |

5 firmaan laitettu, yksi vastasi ajallaan. Toinen pahoitteli parin viikon pääsät ja kyseli tapaisimmeko ja 3 ei ole laittanut tarjouspyyntöä vaikka olen puhelimellakin muistuttanut ja aikoivat laittaa yli viikko sitten! Mikä hitto noita firmoja vaivaa? :o Ollaan ostamassa kuitenkin omakotitaloon kiintokalusteet joten luulisi kiinnostavan mutta ei siltä vaikuta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada remonttitarjouksia kylpyhuonetta koskien ja se tuntuu todella mahdottomalta! Täytyy ilmeisesti tehdä johtopäätös, että joko raha ei kelpaa tai sitten työtilanne on heillä kaikilla todella hyvä...

Vierailija
2/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt saada remonttitarjouksia kylpyhuonetta koskien ja se tuntuu todella mahdottomalta! Täytyy ilmeisesti tehdä johtopäätös, että joko raha ei kelpaa tai sitten työtilanne on heillä kaikilla todella hyvä...

On kyllä tosiaan ihmeellistä..tulee vaan sellainen olo että en kyllä edes heiltä ota kun eivät vaivaudu vastaamaan mitään. Ja kyse kumminkin isosta kaupasta kun koko talon kiintokalusteet niin luulisi että kiinnostaa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viitsi tehdä turhaa työtä eli tarjouksia. Rakensimme taloa ja outoa oli, että jokaiseen urakkaan tuli vain yksi tarjous. Ihan kuin niillä olisi joku kanta, josta merkkaavat tarjouksen tehdyksi ja muut ei lähde näkemään sitten turhaa vaivaa tai kilpailemaan.

Kuulostaa varmaan salaliittoteorialta, mutta muuta selitystä en keksi. Koskaan ei tule kuin yksi tarjous ja samaa on tutut rakentajat sanoneet. Pyytää neljältä tai kymmeneltä tarjousta, niin aina tulee se tasan yksi. Ei koskaan jää tulematta, muttei vahingossakaan kahta.

Vierailija
4/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy mennä paikanpäälle tekemään suunnitelmaa. Sähköposteihin ja soittoihin eivät reagoi. Näin ainakin minun kokemuksella.

Vierailija
5/5 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy mennä paikanpäälle tekemään suunnitelmaa. Sähköposteihin ja soittoihin eivät reagoi. Näin ainakin minun kokemuksella.

Miksi eivät sitten käske tulla käymään vaan sanovat laittavansa tarjouspyynnön siihen ja siihen mennessä mutta mitään ei kuulu. Vaikka olen soittanut perään...