Jos mulla olisi joskus aikaa käydä työpaikalla vauva-palstalla, niin irtisanoisin itseni.
Järkkyä, ettei oo töitä tehtävänä vaan viitsii käydä näillä sivuilla.
Kommentit (26)
Itse teen työtä, joka vaatii paljon ajattelua. Saatan välillä pitää tauon, koska tiivistä ajatustyötä ei jaksa tehdä 8 tuntia putkeen. Juon kupin kahvia ja saatan surffailla jossain tällaisilla aivottomilla sivuilla kuten av. Se ei ole keneltäkään pois. Tauon jälkeen taas jaksaa jatkaa tuoreemmin voimin.
Mutta toki jonkun terveyskeskuksen sihteerikön on vaikea tällaista ymmärtää - se on selvä.
saattaa mennä päiviä ja tiettyyn vuodenaikaan jopa viikkoja ettei ole oikeastaan mitään tekemistä. Mä en sille mitään voi jos asiakas ei ovesta sisään astu. Täytyy sanoa että jos rahatilanne antaisi myöden niin paljon mieluummin hiljaiseen aikaan olisin kotona kun yrittäisin päivästä toiseen 8 tuntia keksiä miten saa ajan kulumaan...
se ei ole tehokkuutta että painaa duunia ilman taukoja. Ehkä jossain liukuhihnan ääressä onnistuu tehdä samaa liikettä koko päivä, vuodesta toiseen.... mutta jos tiukkaa ajatustyötä pitää tehdä niin koko päivää ei pysty tehokkaasti miettimään jos välillä ei nollaa ajatuksia vaikka AV:lla
¨
jos huomaavat että joku ei ole pitänyt taukoja. Mulla on tapana mennä kahville ja kun palaan työpisteen ääreen niin katson iltasanomien tai lehden uutiset. Ehkä Wilman viestit tai jotain.
Mutta hirveetä ajatella että kokoajan painaisin duunia, ilman taukoja. Meille suositellaan jumppaakin, välillä pitäsi nousta tuolista ylös ja jumpata :)
Valitettavasti sitä teen kyllä aika harvoin ja välillä sen huomaa.
Jos mulla olisi joskus aikaa käydä työpaikalla vauva-palstalla, niin irtisanoisin itseni.
Jos mulla olisi niin tylsä elämä, että käyttäisin vapaa-aikaani vauva-palstalla, päättäisin päiväni.
Mieluummin mä täällä työaikana roikun, kun kotona, kun on mielekkäämpääkin tekemistä. =p
Otan ap osaa surullisen, sisällöttömään elämäsi johdosta. =(
Minuakin ottaisi päähän, jos olisin noin kusipäinen kuin tuo tässä ketjussa kirjoitteleva it-nörtti :)
Ei minua ota mikään päähän, vaan olen varsin onnellinen ihminen. On rakastava ja ehjä perhe, palkka kohdillaan, nautin työstäni, työkaverit ja esimies aivan loistavia, etc. Harmi jos se sinua harmittaa jos toisella on asiat hyvin.
Ja, komppaan myös näitä jälkimmäisiä. Ei vaativaa ajatustyötä voi tehdä kahdeksaa tuntia yhtä soittoa. Tai voi, mutta ei se hyvää pääkopalle tee. Mikrotauot ovat parasta.
Miten minä olin kusipäinen? Olemalla eri mieltä toisen kanssa, ja kun vieläpä argumentoin sen hyvin? Tekikö se pahaa?
mutta mä teenkin hommat niin nopeesti että ehdin vaikka mitä