Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mulla olisi joskus aikaa käydä työpaikalla vauva-palstalla, niin irtisanoisin itseni.

Vierailija
21.03.2012 |

Järkkyä, ettei oo töitä tehtävänä vaan viitsii käydä näillä sivuilla.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikissa hommissa ole niin kiire koko aikaa.

Vierailija
2/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, jos sinulle ei sellaista suoda. Minulla ainakin on juuri sopivasti töitä, ja ehdin silti täällä hyvin keikkumaan ja kirjoittelemaan. Teen työni paremmin jos pidän ns. mikrotaukoja. Ehkä sinä et.

Onneksi nautinkin hyvistä eduista, runsaasta palkasta ja omasta vapaudestani, sekä teen merkityksellistä ja tuottoisaa työtä. Esimieheni sanoin; on aivan sama vaikka olisin Kuubassa tai toimistolla, kunhan työt tulee tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa mennä päiviä ja tiettyyn vuodenaikaan jopa viikkoja ettei ole oikeastaan mitään tekemistä.

Mä en sille mitään voi jos asiakas ei ovesta sisään astu.

Täytyy sanoa että jos rahatilanne antaisi myöden niin paljon mieluummin hiljaiseen aikaan olisin kotona kun yrittäisin päivästä toiseen 8 tuntia keksiä miten saa ajan kulumaan...

Vierailija
4/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SeliSeli. Sinä se sitten kuolet sydänkohtaukseen 42-vuotiaana ja pelkästään stressin takia. Onnea siitä.

Vierailija
5/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta raamatullisesti sanoen: kärsi kärsi, niin kirkkaamman kruunun saat! Me muut vaan jatketaan duuniaikan täällä roikkumista, ja siitä vielä maksetaan :)

Vierailija
6/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ikinä ehtisi nettiin, irtisanoisin itseni.

Irtisanoisin itseni myös työstä, jossa minun olisi pakko olla virka-aikaan työpaikalla.

Vierailija
7/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä, että töissä tapahtuu, on kiire ja paljon hommia. Tuolloin päivät kuluu nopeasti. Ennen kuin huomaakaan, työpäivä on ohi.

Mä olen ollut myös paikassa, jossa oli sitä joutoaikaa, eikä tekemistä tarpeeksi. Oli aikaa surffailla. Päivät tuntuivat loputtoman pitkiltä :(. Mä en ymmärrä, kuinka joku voi olla töissä sellaisessa paikassa. Tylsää.

Vierailija
8/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun jonotatte aikaa teidän lapsenne kanssa vastaanotolleni, niin ottaisi teitäkin kupoliin jos käyttäisin aikaa täällä.

Mutta ehkä jollain toimistorotalla, joka ei oikeasti tee mitään kunnon työtä, on varaa vinoilla.

ap

Vierailija
9/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksellisesti tulin käymään palstalla.

ap

Vierailija
10/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään siitä, että töissä tapahtuu, on kiire ja paljon hommia. Tuolloin päivät kuluu nopeasti. Ennen kuin huomaakaan, työpäivä on ohi.

Mä olen ollut myös paikassa, jossa oli sitä joutoaikaa, eikä tekemistä tarpeeksi. Oli aikaa surffailla. Päivät tuntuivat loputtoman pitkiltä :(. Mä en ymmärrä, kuinka joku voi olla töissä sellaisessa paikassa. Tylsää.

Voi olla ihan kultainen keskitiekin, kultapieni. :)

Minä ainakin itse saan määrätä onko mulla älytönkiirekiirekiire vai otanko rennommin. Työpäivät menevät sutjakkaasti ja rattoisasti. Jos tuntuu siltä, menen makoilemaan tabletin kanssa tuonne keittiön sohville lukemaan uutisia. Jos on vauhti päällä niin hakkaan konetta kuusi tuntia putkeen.

Valintojen maailma, valintojen maailma..

Vierailija
11/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun jonotatte aikaa teidän lapsenne kanssa vastaanotolleni, niin ottaisi teitäkin kupoliin jos käyttäisin aikaa täällä.

Mutta ehkä jollain toimistorotalla, joka ei oikeasti tee mitään kunnon työtä, on varaa vinoilla.

ap

Olen todella pahoillani että olet noin katkeroitunut. Kuolet varmaan stressin takia kymmenen vuoden sisällä.

Noh, onneksi voin tuudittautua sillä, että ilman meidän firman töitä teidän firman softat olisivat niin reikäisiä että kaikenmaailman sunnuntaihakkerit pääsisivät niihin käsiksi ja kaataisivat ne. Ei olisi sinullakaan hommia, vaan lehdissä haukuttaisiin miten sen-ja-sen terveystalon potilastiedot tulivat jälleen julki.

Mutta, kukin tyylillään. Nauti stressistäsi. :) Minä nautin elämästä ja mielekkäästä, palkitsevasta työstäni.

Vierailija
12/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen asiantuntijatyötä. Vauvapalstallaroikkumisen lisäksi istun joskus viikonloppuöitä kirjoittamassa, matkustan jonnekin pitämään esitelmää ja valmistelen opetusta sairaslomalla.

Kukaan ei tee töitäni, jos olen poissa, mutta vastineeksi saan vapauksia.

Vierailija
13/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut painelevat töihin kun lapset ovat pieniä!! Nyt mä vihdoinkin tajuan sen, kiitos vastaajat!!!

terveisin sellainen asiantuntija, jolle ei_tulisi_mieleenkään surffailla työaikana, kun se on asiakkailta pois.

Vierailija
14/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai muu vastaava) surffailee vauva-palstalla, kun odotat lapsen kanssa että pääsette ilmoittautumaan? Ja siis pätevä selitys tälle on se, että "muuten tulee stressiä". Voi sua! Taidat olla näitä työntekijöitä, jotka sietäisivät siirtyä kotiin viettämään sitä stressivapaata elämää ja annetaan se sunkin työ (jos sille edes tekijää tarvitaan) sellaiselle, joka keskittyy työhönsä.

Ihan vinkkinä: ei sitä stressiä työstä synny ainakaan, jos sitä työtä ei tee vaan täällä surffailee. Todennäköisyys työstressille on työtä tekemättömällä melko pieni.

ap

Olen todella pahoillani että olet noin katkeroitunut. Kuolet varmaan stressin takia kymmenen vuoden sisällä.

Noh, onneksi voin tuudittautua sillä, että ilman meidän firman töitä teidän firman softat olisivat niin reikäisiä että kaikenmaailman sunnuntaihakkerit pääsisivät niihin käsiksi ja kaataisivat ne. Ei olisi sinullakaan hommia, vaan lehdissä haukuttaisiin miten sen-ja-sen terveystalon potilastiedot tulivat jälleen julki.

Mutta, kukin tyylillään. Nauti stressistäsi. :) Minä nautin elämästä ja mielekkäästä, palkitsevasta työstäni.

Vierailija
15/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi, että valvon heidän untaan, pesen keskimäärin kaksi koneellista heidän pyykkiään ja valmistelen seuraavaksi päiväksi aamiaisen. lisäksi jaan lääkkeet. uskokaan pois. yhtätoista tuntia ei tuohon saa kulumaan mitenkään. paitsi tietenkin niinä öinä, kun joku kärsii unettomuudesta tai riehuu.

Vierailija
16/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta siis on ihan ok, että terkkarin vastaanottovirkailija (tai muu vastaava) surffailee vauva-palstalla, kun odotat lapsen kanssa että pääsette ilmoittautumaan? Ja siis pätevä selitys tälle on se, että "muuten tulee stressiä". Voi sua! Taidat olla näitä työntekijöitä, jotka sietäisivät siirtyä kotiin viettämään sitä stressivapaata elämää ja annetaan se sunkin työ (jos sille edes tekijää tarvitaan) sellaiselle, joka keskittyy työhönsä.

Ihan vinkkinä: ei sitä stressiä työstä synny ainakaan, jos sitä työtä ei tee vaan täällä surffailee. Todennäköisyys työstressille on työtä tekemättömällä melko pieni.

Riehu riehu, kyllä se verisuoni siitä poksahtaa. :) Minuakin ottaisi päähän jos en saisi itse valita työaikaani ja -tapaani.

Vierailija
17/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun jonotatte aikaa teidän lapsenne kanssa vastaanotolleni, niin ottaisi teitäkin kupoliin jos käyttäisin aikaa täällä. Mutta ehkä jollain toimistorotalla, joka ei oikeasti tee mitään kunnon työtä, on varaa vinoilla. ap

Vierailija
18/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ottaisi päähän, jos olisin noin kusipäinen kuin tuo tässä ketjussa kirjoitteleva it-nörtti :)

Vierailija
19/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole tehokkuutta että painaa duunia ilman taukoja. Ehkä jossain liukuhihnan ääressä onnistuu tehdä samaa liikettä koko päivä, vuodesta toiseen.... mutta jos tiukkaa ajatustyötä pitää tehdä niin koko päivää ei pysty tehokkaasti miettimään jos välillä ei nollaa ajatuksia vaikka AV:lla

Vierailija
20/26 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työni on päivystysluonteista tietokoneella tapahtuvaa työtä. Kun tulee työtä, sitä paiskitaan hiki hatussa. Kun ei ole työtä, on suotavaa pysytellä työpisteellä ja vaikkapa nettailla.

Ettö näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä