Löytyykö mistään VÄRIKKÄITÄ vk-housuja POJILLE???
Harmittaa, kun kaikki housut on mustaa, sinistä, harmaata :/
Kommentit (13)
Kysymys oli ehkä "väärin" aseteltu. Eipä ole yksittäisiä värikkäitä housuja näkynyt tytöillekään :( Ja nyt tarttis olla kokoa 134-140 eikä pinkki käy.. Mutta missä on kaikki kirkkaat turkoosit, oranssit, vihreet, keltaiset...?? MUR!
mutta hintakin on sitten kiva...ja TähtiJonathanilla on vissiin tänä vuonna kans,
Meillä 10v ei laittaisi suurin surminkaan päällensä muuta kuin tummaa.
Ciraf-merkkiä ja turkoosit.
Tosin en ole varma, onko noin isoja kokoja.
vinkeistä. Vielä ainakaan ei ole cittarilla, prismas tai urheilukaupoiskaan näkynyt, mutta ei kai kaikki kevät vaatteet ole vielä tullutkaan? Toppavaatteista kyllä löytyy.. Ei auta kuin lähtee kiertään :)
eikä löydy :/ Tarvinnee alkaa itse suunnitella ja markkinoida..
lime-vihreitä. Tosi kivan näkösiä, en kylläkään kattellut tarkemmin kun ei olut tarvetta ostaa...
Mut voihan pojalle ostaa tyttöjenkin housut? Ei kai niissä malleissa kauhesti eroa ole? Tytöillä olen nähnyt turkoosia ja lilaa ja ne sopis hyvin pojillekin.
esim. voimakas punainen sopii yhtä hyvin pojalle, tai ehkä paremmin jopa pojalle kuin tytölle.
Eikö todellakaan ole varmaa tietoa mistä löytäisi??
Cittarin ColorKids - vaatemerkki, niillä oli ainakin viime vuonna kivoja värikkäitä, yksivärisiäkin vaatteita.
löytyy myös esim. Haloselta ja TopSportista täälläpäin, ehkä enemmän värivalikoimaa kuin cittarissa.
urheilukauppojen tai -osastojen vaatteet ole joskus vähän iloisemman värisiä? Muutenhan valikoima on todella harmaa, musta ja tummansininen.
Kaikki on tosiaan harmaata, ruskeaa tai mustaa, joskus harvoin sinistä. Välillä olen ostanut tyttöjen violetin, jos malli sopii myös pojalle.