Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi te provosoidutte ihan vieraiden ihmisten suhteista?

Vierailija
20.03.2012 |

Ihan mielenkiinnosta vain.. Mua henk.koht. ei voisi vähempää hetkauttaa tuntemattomien pettämiset ja kriisit..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes avannut ketjua kun en jaksa sita vauhkoomista. ja juu olen kylla naimisissa ja herranjestas voisi olla vaikka minun mieheni

Vierailija
2/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku jaksaa provoilla noin vakavista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menettää omat hermot siitä mille et kuitenkaan voi mitään, ja kun se ei edes kosketa sinun elämääsi niin miksi murehtia sitä?

Vierailija
4/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tapahtuisikin sinun perheessa ni parempi kun et tieda!

Vierailija
5/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä olen niin hyvä ihminen ja äiti ja puoliso jajajajajajaja hirveen hirrrrveen nätti oon ja niin kovin kaunis jajajajaja imetän lapseni oikein, pulloruokinta? PYTHYI sanon minä.. Palakoon helvetin tulessa kaikki pulloilijat..

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

En ymmärrä minäkään.. tälläkään palstalla tuskin 50% jutuista on totta..

Vierailija
6/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika ihmeissäni kun näin ton keskustelun 'Reino Nordin suomen vihatuin mies' tms.

Siis mä en kyllä halua lähteä ihmisiä tuomitsemaan millään tavalla tai muodostamaan jotain mielipiteitä VARSINKAAN median välityksellä. Muutenkin pyrin aina positiiviseen ajatteluun, myös ihmisistä ja en voi ymmärtää mikä siinä on niin vaikeaa muille. Aina lähes koko suomi haukkumassa esim. Johanna Tukiaista, Aitolehteä tai muita tälläisiä henkilöitä, kysynpähän vaan että mikä v*ttu teidän ihmisten ongelma on, antakaa toisten elää ja olla, ei luulis olevan niin vaikeaa. Vaikka ette samaa elämäntyyliä millään tapaa edustaisikaan tai hyväksyisi tekoja tai arvoja tai tapoja tai mitä tahansa, mikä oikeus teillä on tuomita muut ja alkaa niin helposti vihaamaan muita.

Nyt varmaan unohdin jo keskustelun aiheen..

Niin, kyllä luulis aikuisten ihmisten osaavan ottaa vastuunsa tekosistaan, mitä tulee esim. näihin suhteisiin yms ja hoitaa välinsä sitten asiaankuuluvien henkilöiden kanssa. Mihin siinä meitä kaikkia muita maailman henkilöitä tarvitaan? Heti aletaan vihaamaan jotain jonkun teon takia esim, mutta mitä te oikeasti todella tiedätte ja mitä asia teille kuuluu?

Minulle ei ole koskaan ollut mikään ongelma ajatella ihmisistä positiivisesti, enkä todelakaan ymmärrä miten joillekkin se selvästi on ylitsepääsemätön ongelma. Sad..

poikkes

Vierailija
7/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika ihmeissäni kun näin ton keskustelun 'Reino Nordin suomen vihatuin mies' tms.

Siis mä en kyllä halua lähteä ihmisiä tuomitsemaan millään tavalla tai muodostamaan jotain mielipiteitä VARSINKAAN median välityksellä. Muutenkin pyrin aina positiiviseen ajatteluun, myös ihmisistä ja en voi ymmärtää mikä siinä on niin vaikeaa muille. Aina lähes koko suomi haukkumassa esim. Johanna Tukiaista, Aitolehteä tai muita tälläisiä henkilöitä, kysynpähän vaan että mikä v*ttu teidän ihmisten ongelma on, antakaa toisten elää ja olla, ei luulis olevan niin vaikeaa. Vaikka ette samaa elämäntyyliä millään tapaa edustaisikaan tai hyväksyisi tekoja tai arvoja tai tapoja tai mitä tahansa, mikä oikeus teillä on tuomita muut ja alkaa niin helposti vihaamaan muita.

Nyt varmaan unohdin jo keskustelun aiheen..

Niin, kyllä luulis aikuisten ihmisten osaavan ottaa vastuunsa tekosistaan, mitä tulee esim. näihin suhteisiin yms ja hoitaa välinsä sitten asiaankuuluvien henkilöiden kanssa. Mihin siinä meitä kaikkia muita maailman henkilöitä tarvitaan? Heti aletaan vihaamaan jotain jonkun teon takia esim, mutta mitä te oikeasti todella tiedätte ja mitä asia teille kuuluu?

Minulle ei ole koskaan ollut mikään ongelma ajatella ihmisistä positiivisesti, enkä todelakaan ymmärrä miten joillekkin se selvästi on ylitsepääsemätön ongelma. Sad..

poikkes

poikkes varmaan aiheesta, yritin tossa lopussa sanoa..

Vierailija
8/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menettää omat hermot siitä mille et kuitenkaan voi mitään, ja kun se ei edes kosketa sinun elämääsi niin miksi murehtia sitä?

Vaan se, että joku ihminen on niin vitun yksinäinen, että jaksaa kirjoittaa provoviestejä. Se suorastaan pelottaa. Miehelläni on tilaisuuksia pettää, se ei kaataisi mun elämääni.

Vierailija
9/9 |
21.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan provosoituu jostain?

Mitä tulee pettämisprovoihin missä joku naikkonen avautuu, niine ei muakaan kosketa oikeestaan se pettäminen, enhän mä tunne niitä. Lähinnä jos se avautuja on selkeesti aivottoman tyhmä, niin sellainen ärsyttää.