Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahanhajuinen hengitys - auttakaa?

Vierailija
20.03.2012 |

Mistä voisi olla apua tähän kiusalliseen vaivaan? Hampaat pesen huolella, hammasvälit hoidan, kielen harjaan. Hammaslääkärillä käy kerran vuodessa tarkastuksessa ja hampaat hoidettu.Silti kamala mädän haju/maku nousee esille. Tosi kiusallista. Olen homealtistunut, sairastanut paljon poskiontelotulehduksia, tähän liittyi haisevia ysköksiä ja tuossa vaiheessa ongelma alkoi. Nyt työtila pääsäänt.ok, tulehdukset huomattavasti vähentyneet mutta kun käyn päätoimistolla ongelma mielestäni pahenee.

Auttakaa haisevaa naista!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaskivi tai nieluproput? Onko niitä.. Tosin sanot käyväsi tarkistuksissa, joten olis huomattu. Hmm.. Juo paljon ja kiinnitä huomiota ruokavalioon. :)

Vierailija
2/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "Tonsil stones".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Juo paljon. Pidä vesipullo aina lähettyvillä ja hörppää heti, kun suu alkaa tuntua kuivalle.

*Jauha purkkaa tai imeskele pastilleja. Lisää syljen eritystä, joka vähentää pahanhajuista hengitystä.

*Kokeile happamia elintarvikkeita. Syö puolukkaa, sitruunaa, greippiä ja karpaloita. Pahanhajuista hengitystä voi aiheuttaa myös sammas.

*Käy valittamassa tilannetta lääkärissä. Taustalla on usein joku syy ja itseäsikin helpottaa, kun tiedät missä vika on. Se voi löytyä vaikka vatsasta.

Maailman inhottavin ongelma, joka rajoittaa sosiaalista elämääkin. Minulla ongelmat johtuvat sammaksesta ja kuivasta suusta, joten pitää vaan muistaa juoda.

Vierailija
4/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastuksen yhteydessä. Mitä ne nieluproput on, miten ne voisi tsekata itse? Mulla on ollut viimeaikoina ongelmana jatkuva jano ja kuiva suu, voisiko liittyä jotenkin tähän?

Vastauksesta kiitollinen haisuli ap

Vierailija
5/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nielurisoissa olevat proput ovat minulla syynä. Nielurisoja pitää painella esim. lusikan päällä (tai puisella tikulla) varovaisesti. Aikansa kun painelee, niin kyllä sieltä ne haisevat proput pullahtavat ulos.

Hammaskivi lienee sinulta jo poistettu, kun noin säännöllisesti käyt hammaslääkärissä?

Vierailija
6/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan inhottava vaiva kun olen puhetyöläinen ja asiakkaiden kanssa tekemisissä koko ajan....

Ap

Vierailija
7/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseva hengitys ja jatkuva janotus voi kertoa sokeritaudista.

Vierailija
8/9 |
20.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä sb12-suuvettä, se auttaa oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän