Tappaako salkkari-seppo itsensä?
Kommentit (27)
Isabellan käytöksen johtuvan vauvansa kuolemasta.
Vai yliajonko takia pyytelee anteeks Sebastiailta?
Mihin se Seppo sitten törmäs ellei Mariaan?
Mihin se Seppo sitten törmäs ellei Mariaan?
Aivan niin kuin Seppo aluksi luulikin. Harmi vaan että totuus selviää vasta kun seppo on kerennyt tappaa itsensä :(
ja seppo luulee ajaneensa sen päälle :D
Mitä tälle Marialle kävi, kuoliko? Vieläkö Suppo-Seppo duunaa pontikkaa talon kellarissa..? Itse kun en sarjaa enää seuraa, mutta nyt rupesi kiinnostamaan.
Seppo ei voinut ajaa Marian päälle koska lamppu oli rikki väärältä puolelta. Minä jamieheni huomattiin tämä samantien, te näköjään ette :D
Seppo ei voinut ajaa Marian päälle koska lamppu oli rikki väärältä puolelta. Minä jamieheni huomattiin tämä samantien, te näköjään ette :D
mutta jääkö seppo pois kokonaan sarjasta ?
mitä on salkkarit ilman seppoa : (((((
mä en ainakaan katso sitä enää, alkaa ärsyttää nää jatkuvat ikävät ja todella kierot juonen käänteet ja onnettomat ihmissuhteet.. yms sonta....
miksi ei joku voisi mennä hyvinkin ?
kai sinä vois edes joskus olla jotain MUKAVAA:::
ei ole kivaa katsottavaa, kun ei ole enää hauskaa ja kaunista, ja rakkautta yms ihanaa yhtään koko sarjassa .
ennen kuin sarja palaa kesätauolta :D
Kaiken kaikkiaan Pihlajakadulla asuminen on niin vaarallista, että kumma kun asukkaat viihtyy siellä, vaikka erityisesti nuorisokuolleisuus on korkealla. Ja toisaalta myös homopitoisuus on korkea.
Onko muuten Sergein sellikumppani Mikael?
mikähän sen vankilakundin juoni on,käyttää peppiä pelinappulana?
että Seppo tappaa itsensä. Kun Jarmo sanoi olevansa surullinen hahmonsa kohtalosta.. Tiedä sitten tuosta.
varsinkin niille perheen pienemmille!
Kyllä taas saa opet koulussa rauhoitella lapsia, kun mammat antaa lastensa katsoa tuota roskaa!
ihmisen persoonallisuus muuttuu ajan myötä kun tarpeeksi kauan ja paljon juo. ja miten siihen viinaan voi kuolla muutenkin kuin sisuskalujen pettämisellä.
Oman mieheni persoonallisuus on muuttunut juomisen seurauksena vuosien saatossa ja se on tosi surullista. En uskalla ajatella mitä on vielä edessä.
Ilman Jarmo Koskea Salkkarit ei olisi yhtään mitään.
Todennäköisimmin ei kuitenkaan kuole koska Seppo nähty kuvauspaikalla ei kovin kauan sitten. Nyt esitettävät jaksot kuvattu jo paljon aikaisemmin. Tai ainahan sitä voi herätä henkiin koska kaikki ollutkin unta tms.
Toivottavasti ei lopeta sarjassa. Harmi kun oon pääsiäisen reissussa niin en näe jaksoa.